23.8.09

StuDy & aSsigNmEnT!!!



halluuuuu...
adoiai...ponat den taw x...
tiap2 mggu dpat assigment yg susah nak mati...
tmbah plak ngn test lg la kena pulun study lak....

ni tgah on9 cri bhan nih dr mggu lpas xdpt2...ntah pa pe ntah..
nek menyampah dah aku...

assignment nk bg yg susah2...
adoiii tension3....

mcm ni la hidup kt U wlupon asyik cOpy n paste je
tp hakikatnye mak aihhh sgt memerah kpala otak aku..huhu

dah 13 taun aku blajar..
klu dulu masa kecik2 org tua2 slalu tnya..

"dah besar nnt ayu nak jd apa????"
aku dgn yakinnya menjawab "ayu nak jd doktor"

tp skrg impian hnya tinggal mimpi semata-mata...
aku dah xleh jd doktor...huhu

sbb apa???
sbb aku amik kos engineering...
so terpaksa la aku kuburkan cita2 aku utk menjadi seorg doktor...

hehe ape la yg aku merapet ni...
skrg ni aku dah tukar cita2 aku...hehe
aku bercita-cita untuk menjadi seorg yg berguna dan berjaya...
hahaaa....
k la kesimpulannya ilmu tu pelita hidup...
tanpa ilmu siapalah kita...

adiooossssss......

No comments:

boyfriend