7.7.10

remy ishak, lady gago dan cristiano ronaldo...persamaan yang nyata!

kalau korang dah usha blog aku lama mesti korang taw kenapa aku tengok cita Arjuna kat Tv3 tu...




ramai yang kata mamat ni tak hensem asal aku minat sangat...


perghhh ko nampak tak ketol-ketol kat badan dia tu????huuuuuuuuuuu mantap,sedap dan blablabla....
aku baru tengok cerita arjuna minggu ni...nice gak la TU PUN SEBAB REMY ISHAK PUNYA BODY kalau tak aku tak tengok gak.. wadafak giler aku punya pengakuan...(0_o)





tapi aku ada gambar untuk tatapan ZamEnolArip.....







sedap kan???
coli merah untuk frodo dan rakan-rakan (berebut la korang)...yang lain zam punya...



berubah la zam ke jalan yang benar....(0_o)


sumber gambar dari encik google...
aku taip lady gago, 
tetiba minah ni muncul hah jangan salahkan aku tak sensored kan mata dia lak..
salahkan ketiak hitam ok...



Ok ni cita pasal bola pulak...tapi still pasal lelaki...(annoying punya pompuan asyik cita pasal jantan)





Aku baru kenal Cristiano Ronaldo..kalau aku tak tengok ulangan portugal lawan korea tadi mesti aku tak kenal dia...tu jangan dok sedap mengata aku pulak.(perempuan kalau tengok bola mesti tengok player hensem bukan tengok game sangat pon, sapa punya statement ni ha??? kepala hotak anda,marah betol aku dengan statement nih), dah kameraman tu asyik-asyik dok tayang muka dia ja, dia jatuh tayang, dia tak leh sumbat gol tayang, dia tarik seluar dalam lekat celah bontot pon tayang...kira muka dia ja la sepanjang game tu..pas tu yang pakcik bagi ulasan pon dok sebut nama dia ja..mesti la aku kenal ye dak??

huh...nak jugak upload gambar tak pakai baju...nak buat cam na dah aku rambang mata tengok banyak sangat gambar hot dia...tak percaya pi google...maw setengah jam pilih gambar dia saja..(-_-")


haa tu yang pompuan sahih pi google laju-laju kan, yang laki mesti la lambat...kejadah apa laki google gambar laki separa bogel..gay ke hapa..


persamaan yang nyata antara mereka...badan ketak-ketak...gambar second tu ketak jugak apa..ketak dua bijik kira ok la tu...waklu!!

17 comments:

Nurul Ayu said...

testin 123...testin-testin....

Anonymous said...

testing testing.

Anonymous said...

okeh. eh gua prasan lu hitamkan cross kat rantai dia tu ek? kah kah kah!

eh gua suke body dia. sekian pengakuan gua.

zam.enol.arep said...

ap maksod anda 'yang laen tu zam punye'. busuk prangai. haha.

xazryx said...

ape genre bg entri ni ?haha .

Nurul Ayu said...

J.Love:: haha...gua tak maw nnt jadi kes pape kat blog gua...gu ingat lu takd nafsu kat laki...alamak terlebih sudah...


zam:: akak ikhlas tu...terima ja la...=p


xazryx:: entah la aku pon dah confius..

hamzah ian said...

naseb baek gua tak gay..komen gua ni lu boley nampak tak??sia sia je gua komen byk2 tapi xleh post.. jimbek haram tolla blogger nih.. damn2

zam.enol.arep said...

peh kalau iklas bg la brg 36c ke. 36 b ke. tu brape tu? 7.3d?

Nadia said...

yg pic second tu aku pnh tgk profile die kt fb, hot gila.. haha..
yg ade pkai selimut je pun ada..

Hellioz said...

cesz
lu ni hamsap rupenye
xnak ah kawan ngn lu
menyimpang jaoh gwa nanti
gyahahahahahah~

saye said...

i loike~
like ke???

Umie Nadhirah said...

Sini pun ade lady gago ke? aiyoo..pemes tol gay tu...HAHAHHA..BTW,umie follow ini blog!

Nurul Ayu said...

hamzah:: rilek la derr...barang free kan..haha


zam:: akak baca 4 5 6 kali gak komen ko tu...dah kali ke 7 baru akak paham...suci lagi kepala otak akak ni rupanya...=p

Nurul Ayu said...

nadia:: aku tak penah pulak pi stalk fb dia..haha geli nak mampos!!


hellioz:: haha...gua jugak ke yang salah???salahkan frodo ok...

Linglung said...

gua suka juga laki bodi mantap ni...bukan apa..sekadar mengagumi keindahan ciptaan tuhan :p

semut lelabah said...

gambar yang no 2 tue tak ley blah. bikin aku muntah.

tuan director said...

lady gago bangang

boyfriend