16.11.09

my new baby opsss not my baby but my nephew~~


bertambah lg aku pny anak sedara~~~
hehe sgt2 teruja kot..baby bOy plak tu..
aku pny ank sedara dah rmai dh klu aku tekan kalkulator errrmmm cmpoq2 suma ada la 15 kot...hehe
tp yg ni special sket sbb aku dpt tgk dia slpas beberapa jam dilahirkn...
ank2 sedara aku sblom ni aku xberkesempatan nk tgk msa depa bru lahir..
huhu sungguh cumel taw mcm mak sedara dia...ngeh3:)

aku suka tgk muka dia masa dia tidoq...perghhhhh sungguh tenang ja rasa...best ooo aku rasa mcm nak tidoq skali...hehe

nama diberi pd baby boy ni~~~
muhammad syafiq bin syaiful nizwan~~~

syaiful nizwan tu abg aku...yg xbleh blah tu abg aku nk bli ps3 bru, ps2 yg ada kt umah tu dia nk bg si syafiq ni men...adoiiaiii bdak ni pgang btol susu pon x reti lg dah nk bg dia pgang bnda alah tu...

aku x brani lg nk pgang bdk ni, aku cuma bleh cium2 pipi dia ja~~
geram ooo tgk dia rasa mcm nk picit2 ja...hehe
apa2 pon aku doakan dia jd insan yg berguna lg hensem bergaya bila bsaq nnt~~~~

4 comments:

halimatul aznan said...

yeah! ensem dan bergaya~~;))
moga jadik budak yg baik nanti~~;)

NAA said...

eiii...comey nyerrrr.....

Nurul Ayu said...

weee...ada lesung pipit ni..

::SizuKa:: said...

comeynya...rambut dia lebat!!!~

boyfriend