19.11.09

~~rEsuLt oOo rEsuLt~~


Alhamdulillah~~~~
result dah dpt..hehe berbaloi la dgn apa yg aku study..
study xseberapa tp result dpt mcm tu kira ok la..
yg aku terkilan sgt tu subjek(separation) yg aku study bagai nk mati bleh sama ngn result subjek(reaction) yg aku baca 1 bab ja...perghhhhh hangin gak la..padahal reaction tu lg killer dr separation~~tensiOn2!!!!!
lab pollution pon aku xpuas ati bleh dpt A- ja??????????
adoiiiii laaaaaa~~~~ lab ja pon..sdey btoi aku..lpas ni aku xkan amik dah lecterur tu..
beliau sgt mementingkan kosa kata...ntah pa2 ntah dah la bwt lab report dlm BM...

apa la nsib aku kn....subjek yg xdk exam dpt A-~~
next sEm kna usaha lg=)
usaha?????
tu yg kurang sebenaqnya...hehe
aku mkin hari mkin malas...apa la nk jd ayu oiiiiiii

aku dah xtaw nk bwt apa dah nk bg rjin~~

lg 3 sEm lg nk berjuang tp tetap xsedar2 gak...

harap lpas ni aku rjin la study kn~~hehe


bkn study hard ayu tp study smart...
gOOd Luck k!!!!!!
maintain yOur dEan LisT~~~

InsyaAllah~~Amin...


2 comments:

::SizuKa:: said...

ayu...salam...fuyoo...mesti result hg mantap kan...hg kan cekang...cayalah...hiiii..pepun,congrates tau!!!
-Jiha-

mIss aYuE said...

tenkiu2...hehe besa2 ja..ckup2 mkn pny result..=)

boyfriend