6.12.09

~ImpiAnku~




salam~~


hmmmm bercakap ttg impian..aku ni ada byk impian,suma org pon ada impian..cuma impian tu blom tntu jd kenyataan dan bila kita akn dpt capai impian tu,
sama ada cpat atau lambat..
impian aku plak dtang xmenentu..hehe
biasa lah remaja kn...mcm2 yg kita nk dan oleh sbb kita msih rmaja dan xbekerja so impian tu hny tggl impian tp tu bkn alasan utk kita leburkan segala
impian kita tu btol x???

London,kOrea,JepOn,amsterdam,paris,arab~~~
ni diantara tempat yg kwn2 aku pnah pegi sama ada diorg pegi utk study,program,kerja or sja2 brcuti...best kn????
merantau pegi negara org~~~
dulu aku sikit pon xteringin nk kluar dr negara aku yg tercinta ni..cewaaaahhh hehe..

tp skrg aku teringin plk nk pi..
ya la jeles ooo tgk gambar kwn2 aku kt facebOok tu..
masa tu bru la terdetik di hati aku ni~~knapa la aku xapply blajar kt oversea????
knapa la aku xblajar bersunggguh2 dulu??
dan soalan2 tu hny bermain2 kt kpala otak aku ni..hehe
ya la aku nk tny sapa lg tu suma life aku..aku yg kena rancang sndiri kan..
ni la salah satu impian aku..
nk MELAWAT NEGARA ORG~~
cara aku nk pi tu xkira la sma ada aku mlancong sja2 ka
pegi honeymOon ka (gatai sgguh)=p
aku keja kt sana ka
janji aku kna jejak jgk negara 4 musim tu..hihik
mmg la org slalu kata
"hujan emas dinegeri org, hujan batu dinegeri sndiri
lbih baik hujan batu"...
dan rasa2 aku la yg slalu kata ni org yg da pnah pegi la..btoi x??
secantik dn sehebat mna pon ngeri org putih tu tp ngri sndiri jgk yg akn jd pojaan hati..
hidup cuma skali la wehhh bila lg kita nk merantau,
nk rasa mcm mna sejuknya salji,
nk rasa kesatnya daun2 autumn,
nk rasa mcm mna bnga2 sakura jtuh atas kpala..
hehe~~
so nnt klu tercapai la impian aku ni kn korg bleh la tgk gambar2 aku kt FB..
haha berangan ayu slagi boleh~~



impian aku yg ke-2~~

aku ada gadget aku sndiri..
hmmm skrg aku dah ada 2 gadget yg aku ingin2kn dr skolah mnengah lg dan gadget ni yg pling basic la bdk2 U ada..klu xdak tu maybe ada problem kot..huhu
handset dan laptop~~
yg aku xdpt lg adalah benda ni~~~IPOD..bila aku nk dpt aku pon xtaw la..aku rasa bila aku keja nnt aku dah xminat dah ngn benda alah ni..hehe ya la apa jadah nya lg aku nk bwt ngn ipod ni baik aku bli tv ka dvd player ka...kn3 xpa lah masanya blom tiba lg..

ok next impian aku akn ditulis pd hari len..
kira ada smbungan la...ya la xkn la impian aku ada 2 ja kn..mcm xlogik pon ada...ngeh3


k chow dlu daaaa~~~



No comments:

boyfriend