7.12.09

~rEunIoN mEmber mAtriX ku~

salam.....


semalam tanggal 7 december 2009..
aku pi jmpa ngn member2 matrix aku xrmai cuma 3 org..hehe
aku,che tOn ngn Kiah..
lama gila aku xjmpa mreka2 ni..rndu seyhhhh
aku ajak si aini tp dia dh blik KL plk..xbleh nk bwt apa la kan..
best sgt kluar ari ni..
mula2 aku brtolak dr Penang dgn mr. F
dlm pkul 12.30 tghari jgk la..
nek bas kn pham2 la kelembapan dia tu mcm mna kan..
dh la bas tu makngot aku nk tidoq pon xleh sbb brgoyang2..
tp mr F yg kt sblah aku slamat dah smpai ke pulau doq2 dia..
lena btoi dia tidor..
dlm 1.45 aku smpai la di PEKAN RABU
smentara mnunggu mr. MoliE iaitu kwn mr. F smpai
aku dgn mr F pon bli la kopok leko utk melapik prot aku yg dh start
menyanyi lagu keroncong ni..
tp X SEDAP..huhu
aku gagahkn jgk la menelannya sbb xbaik buang2 mknan ni
"membazir tu kan amalan syaitan"
kata ibuku sewaktu masa dahulu...

beberapa minit kemudian mr. molie pon smpai la..
pas tu kiah ngn che ton plk smpai..
tros la kami membawa diri msing2..
mksudnya aku ikut kiah ngn che ton
mr. F ikot si molie..

agenda sterusnya adalah MAKAN..
protku meraung2 dh mntak diisi dgn mknan yg berkhasiat
mula2 kiah bwk kami pi foodcourt kt city plaza tuu..
aku dgn xrela la kn nk mkn kt situ..hehe
sbb x dijamin kesedapan nya..
aku ngn che ton pon decide la nk mkn kt mc D...
smpai kt mc D ja tiba2 nmpak si F ngn molie tgah mkn..
ceh jmpa jgk mereka2 itu..

then..wktu mkn tu la kmi brcerita ttg kisah hidup msing
smaada pasai family,study dn xlupa pasai percintaan..hehe
gosip2 tu mmg wajib la ada kn..
sgt best berborak dan gelak sakan..ya la lama xjmpa kn..
just contact kot facebook ngn Ym ja..
mna best..

dah abis mkn kami pi MUZIUM PADI
wuiissshhh slama aku dok kedah tu la pertama kali aku pi..
kami pi nek keta kiah nsib la mek tu ada keta klu x xtaw la mcm mna nk pi..
aku bajet mcm xbest tp~~~~ermm ok laaaaa~~~
hehe
kt situ kami tgkap2 gambaq
dr dalam muzium tu smpai la ke luar kmi bergambar..
dah la gelak smpai xingt dunia..
lpas tu msing2 pnat..hehe

jam menunjukkan pkul 5..
so kami pon blah la dr situ..
next agenda~~~
tidak diketahui..
haha sbb kami xplan pon nk kuar so men redah ja la kan...
then mr.F call dia tny kmi nk pi mna..
kmi ingt nk pi karOk~~
aku nk pi karok..hhuhu
tp si F ni nk men bowling plak..
kmi pon layan ja la kan..
huhu

kami men bowling kt pasific~~
kmi nek lif ke tgkt atas..
hehe lif tu bleh nmpak kot luar kira mcm nek lif mnara la..
cEwi nk mati..hehe
xpa lah xdpt nek mnara alor star nek lif pasific yg mcm lif mnara pon jadi laaaa...

pas tu kmi pon tnjuk la skill msing2..
men bowling!!!
aku bknnya reti sgt men baling ja..huhu
pas tu sedang kami asyik bermain~~~

jeng..jeng..jeng...
gedebuk!!!hah ada org jtuh plk~~~~
dan org tu adalah CHE TON..ehehe
maluunya yg amat kesian kt dia dah la jtuh kt lane tuh..
kmi yg tgk ni gelak berdekah la..haha
jahat btoi kami..
ari tuh msa jmpa kt peneng pon che ton jtuh..
adoiii la mmg hang xleh jmpa ngn mr F la wehhh...
suweee..
nsib la kt situ xrmai org..
stakat malu kt F ngn mOlie ja la..hehe
nsib ang la..

dah abis men kami pon pi la minum2..
lg skali ayaq dia xsedap~~~
molie la ni cdang minum kt situ..
xpa la tekak dah haus sgt...

smbang pny sembang dah pkui 7 mlm~~~
kmi pon beransur la blik..tmbah2 aku yg jauh ni..
nk blik tu plok cium suma ckup la..hehe
ntah bila la nk jmpa plk..

pas tu aku smpai umah kui 10..huhu
first time dok umah blik lambat..=p
tu la cita sepaanjang reunion 3 org kami..
sgt2 sronok..
thanks buddy~~

p/s: gambar tidak bleh lg di upload kerna aku xbwk blik cable..maybe next time kot..

No comments:

boyfriend