27.1.10

aku bukan yuna ok!!!

lalalaa~~~prasan!!sapa kata muka ang mcm yuna????xbleh blah kot mmg la aku cun pkai tudung ala yuna tp agak2 la kn nk kata aku ni yuna..jauh panggang dr api, jauh langit dr bumi, jauh megi dr sardin(mengarut!!)..
sja ja nk bg aku prasan,kan ke aku dah tukar suma pic yg ada kt blog aku nih kpd pic muka ala yuna..haiisshhh ssah btol jd femes ni(femes ke?)..haha apa aku nk bebel kt sini nih???

aku nk cita pasai aku gi singapore ari tu...yeahhhhh come on baby~~lalalaaaaa
xcita byk kot just share gambar je la...malas nk tulis byk2..bkn pe aku ada test esok pagi tp aku bru baca 1 bab(jgn tiru perbuatan ini dirumah).


merlion~~tugu yg femes kt singapore kira klu pi singapore rmai la nk bergambar ngn menatang nih..
kpd yg xtaw merlion ni gabungan mermaid(ikan dugong duyung) dan singa..


 haa ni member2 aku yg pi singapore skali ngn aku..dok bwt perak jakun apa ntah depa ni(padahal aku yg pling excited lbih..haha) of course la pic nih aku yg amik..
 




 sekejap ada sekejap xdak...hehe ni tempat first yg kami singgah..turun ja dr bas tu msing2 menggelupur nk tgkap gambar..cun gak la aku tempat ni..ala2 luar negara gitu..


errrmmm aku yg pkai bju ungu tu k..
p/s: laki hensem dlm pic ni bkn boifren aku tp merangkap boifren kwn baik aku..
dan pmpuan dlm pic ni pon bkn girlfren aku, aku bkn lesbian ok(perlu ke ckp??lol)


merlion kecik...
air pancut yg kuar dr mulut dia pon sikit ja..klu nk dibanding kn dgn  mak dia(bapak besar)


kini aku berada di ESPLANADE
ni tempat theater
cantik wooo(riak muka jakun) kt dlm ni, masa aku msuk dlm ni teruja xyah ckp la..
stiap sudut aku nk amik gambar ye la dah lawa kn kt Malaysia mna ada..(ada tp aku yg x explore lg)


Lelangit cinta ku..
masa aku snap pic nih aku teringat mak aku ok aku tipu..hehe confem2 la ingt kt pakwe aku..hahaa


dalam esplanade ni ada kedai2 jual barang tp masa aku pi tu xbkak lg..
org singapore x bgun tidoq lg kot masa tu..
(comey kan pic nih)


dah nmpak dah diri aku yg cantik bajet cun disitu..


ayue a.k.a duta esplanade
bila la org nk amik aku sbg model syarikat diorg
haha
ang ingat badan ang cutting mcm megan fox ka???
 
ni kt pulau sentosa...
klu nk taw kt singapore ni ssah sgt nk tgk org merokok
apa x nya denda merokok ja pon dan brapa ribu dolar
mmg xmampu la nk byar saman kn org pon da nek meluat asal nk isap je kena saman
so,
better xyah isap xkena saman dan kesihatan pon terjamin~~
(dituju khas kpd sayangku)

ok takat ni dulu la...aku nk smbung study plak..esok masok test maw ternganga gak aku xtar\w nk jwb apaa..

p/s: ada lg entry pasal singapore nnt~~

No comments:

boyfriend