22.1.10

~~hari ini dan semalam~~

tajuk mcm lirik lagu...*mmg lirik lagu pon dowh..peh terckp KL sori kpd yg xska!!!!
waktu skrg menujukn pkul 11.21 pg(ikut jam destop yg aku guna ni la xtaw btoi ka x?)
tgah lepak2 kt makmal komputer smbil blogging dan facebooking...caishhhh perlu ke bgtaw bnda ni...ok aku asyik mengarut *stop it ayue*

dah lama dowh x blogging ye la klu aku blogging pon mcm la ada org bca kn..((ayat sedih~~tlg bgtaw kwn2 anda slepas bca blog ni ok haha..)). Sejak aku start sem baru ni, aku terasa sgt la busy~~~smpai nk bwt hobi aku pon xleh*hobi saya tgk mOvie*~~busy mmg tahap cipan la...sejak 5 sem yg lepas aku dok kt UTM mna penah aku busy mcm ni, masa aku join program pon bleh lepak2 lg taw...ni smpai aku nk picit jrawat kt muka aku pon xsempat(korg byangkan lah betapa busynya aku) nk gelak guling2 pon da xde masa da*ok itu tipu*...dah la weekdays mmg pnoh ngn discussion dan quiz,weekend plak busy ngn assgnment dan psm dan discussion jgk dan discussion dan discussion lg *woi byk btoi discussion*~~pffftttttt seyes penat!!!!!!!!!!!! ni pon curik2 masa tulis blog sementara nk tggu hujan berenti~~kadang2 tu rasa nk maki gak kn sbb byk sgt keja *mmg da maki pon* tp aku ttap bersabar menempuhnya~~~ya la klu x mmg aku da drop da subjek2 yg menyusahkan aku ni..tp bila pikir2 blik nnt aku kna berdepan gak ngn situasi ni klu x mmg xgrad la aku smpai bila2~~syooohh-syohhh mintak simpang la aku nk grad on time kot!!!!

esok!!!!!!
ok aku nk gi SINGAPORE!!!!!!*daaaaa byk keja pon sempat lg minah ni nk pi singapore giler tipu*...woooiiii btol la aku byk keja huhu...masa tu pasport da bwt so xleh nk bwt apa la~~~nk xnak kna gi jgk melainkan aku mati!!!tp xpa la..aku kn idam2kn nk gi luar ngara (sila lihat post idamanku kot~~lupa plak..hehe) kira dapat jejak singapore pon jd la...bleh la nk kerek ngn kwn2 aku yg dok kt U len nu...haha(bajet btoi) so before and after gi singapore aku kne bertungkus lumus mnyiapkan keja2 aku yg tertgguh di tmbah plak ngn mggu dpan ada test..(huh rasa nk pitam)..satu hari kita enjoy ja ok lpas tu jgn bnuh diri lak!!bwt selagi terdaya mcm motto hidup aku "pantang mengalah sebelom berjuang"!!yeahhhhh*mcm nk pi perang lak*

so kwn2 yg nk cenderahati bleh la bank in kan duit kt aku utk bli apa2 kt sna sbg tanda penghargaan~~lalalalala~~(ya la dah korg xleh pegi kan..ciannye)huhu

see yaaaa adios!!

No comments:

boyfriend