28.1.10

~hariYANGtercalar~

bosan+malas nk study+bosan

hari mengundi...
Majlis Perwakilan Pelajar..

hmmm xdak pape yg best pon selain poster2 yg bergantungan bak ikan masin yg tergantung kt umah aku dan fliers yg bersepah kt bwah pintu blik aku..
bangun pagi2 je dah dpt surat centa..nasib muka ensem2(gambar yg ensem je aku simpan utk lekat kt pintu loker, yg xensem dan kurang cun dgn bangganya tercmpak kt dlm tong sampah bilik aku)..

sekitar kawasan fakulti (bkn fakulti aku nih)



di snap sewaktu balik dr kuliah~

pagi td dgn semangatnya aku pegi mengundi..aku sgt suka mengundi kt U ni..ye la lepas mengundi msti dpt mcm2..air kotak la buah la buku la tp semester ni xdpt buku...huhu keciwa sangat2..lepas tuh ditambah plak dgn cabutan bertuah tp aku xpenah pon bertuah xabis2 malang ja..apasal diorg xbwt cabutan malang haa????confem aku dpt..

lagi satu yg aku suka masa mengundi ni kelas abis awal..haha
setiap subjek klu boleh nk ckp kt lecterur tu yg kami xmengundi lg..lecturer pon percaya sebijik sebulat...haha suka2..

aku suka pegi mengundi awal2 pagi klu boleh sebelom pintu bilik mengundi tu bukak aku dah tercangak dah beratur..gila semangat kn..korg percaya ka??abaikan ja la..
aku tipu ja tp aku undi awal gak la td dan bila aku masuk ja aku nampak satu makhluk tuhan paling seksi...awwwwwww taw sapa???? abang cameraman ja pon...haha
aku ni gila gambar..apa lg dah nampak ja abg camera tu aku mula la jalan lambat2 pas tu amik port baik pny depan dia pas tuh tunggu sampai dia snap gambar aku...bapak enterprem aku nih..mintak2 masuk paper..

mcm mna aku pilih calon2 MPP tu????
mesti la aku pilih yg berdedikasi, pandai buat kerja rumah, rajin tolong org tua lintas jalan, selalu bwt assgnment utk aku dan ....ok aku tipu...
aku pilih ikut paras rupa ja..haha yg cun sikit, ada mata, ada mulut, rambut nk ada stail sket ha tu la yg aku pilih..lama gak la aku termenung kt dlm bilik mengundi tu ye la tengok2kn kot bleh bwt calon laki no 10~~
terus terang dowh..mmg statement brani mati...
alaa bkn aku sorg ja mcm tu org len pon akn undi ikut paras rupa..mana la nk kenal sorg2 calon tu..fliers dah mmg xbaca dah..cuma yg mana aku kenal masa join program tu mmg aku vote la...VOTE FOR ME!!!

ok abis part aku mengundi...apa yg tercalarnya????
ddowh pempuan ni merepek bagai..
yang tercalarnya bila ada orang yg suka mensabotaj org lain..haihssss
kawan aku ada dpt pic yg bilik 1 persatuan ni kena sabotaj...tp xboleh la bgtaw persatuan apa kang xpasal2 aku msuk lokap..
kt bilik tu ada orang telah membuat onar dengan menconteng dgn perkataan yg tidak sepatutnya ye la xkan dia nk conteng KAU MEMANG HOT LAGI BERAPI...ayatnya agak kasar bak tar jalan raya..

tak patut kan...
kita ni mahasiswa buat la cara seorang mahasiswa..
yang ko nk mencarut2 tulis kt bilik persatuan tu bwt apa..ko carut ja la kt blog ni ha...adoooii masalah btol..tu la bila aku kata lu tu BANGANG pandai marah tapi dah mmg lu BANGANG pandai mmg aku xbleh tutup mulut la..

apa2 pon renung2 kan lah..kita ni duduk kt satu jajahan yang sama xperlu la kot nk mensabotaj org len smpai mcm tu..malu la sket apa bezanya kita dgn mat2 rempit dan minah lepak kt luar tu kalau benda simple mcm ni pon kita xbleh nk pikir baik buruknya..kalau mcm ni la mentaliti seorg mahasiswa mmg kita xkn maju smpai bila2~~~

1 comment:

boyfriend