4.2.10

aku dan kawan2ku~~artis terbaik pny!!!

ok jgn muntah darah atau rasa nak maki bila baca entry nih..sgt la hot kn..
skrg aku tgah melepak smbil tggu kelas nk mula..so aku amik keputusan utk bwt entry merapu nih..
nk di jadikan crita aku dgn rakan2 artis aku pi tgk wayang semalam..tgk cita ADNAN SEMPIT..mmg terbaik la..lantak la korg nk kutuk aku tgk cita melayu ka apa ka..janji aku ni KIPAS SUSAH MATI pny filem mlayu..
nk2 cita yg adflin shauki ngn khabir bhatia buat..perghh mmg superb..


sumpah lawak cita nih..mula2 tu agak bosan la tp dah lama2 tgk mmg cun la..meleleh ayaq mata aku tgk along raja lawak tu belakon..haha dah abis tgk tu apa lg its shopping time..daaaa ranap duit aku!!!benci2 knapa la xleh nk kawal sket nafsu durjana nih..haisshhh aku melantak beli beg ngn bju 3 helai..cet tp nasib aku bli stok bju murah2 jerk..ya la aku xmampu kot nk bli paddini,vincci @ lain2(xtaw sgt pasal brand2 nih).. beg plak aku terpaksa beli..beg yg aku pkai tu beg member aku, xkan smpai mati aku nk pkai beg org..member aku pon dah mcm menyampah je, asyik bbk pintu blik nmpak muka aku tersengih2 mntak pinjam beg..hampes~~dah melantak shopping kitorg hentam tgkap gambar plak..ya nama pon artis org gila gambar...
 
ok gambar di edit oleh munie tu sbb terpampang nama dia di situ..sekian..

 
gambar ni dlm fitting room kitorg masok smpai 4 org dlm tu..haha sumpah sempit gila..
balik je bilik masing2 muka cam belacan..penat gila berjalan tp sgt2 best..

leteran: lepas ni berjalan melaka plak..jln2 kt rumah ANA~~penginapan di tanggung beres..

No comments:

boyfriend