23.3.11

rasa nak update status selaluuuuuuuu

Kemain lagi dah tau busy boleh lagi nak update belog tapi dulik apa aku sebab aku rasa tangan ni gatal sangat nak update. tambah-tambah update status facebook kalau korang rasa annoying aku lagi rasa annoying tau baca status sendiri. 2 3 minit tengok sapa komen 2 3 minit tengok pulak sapa yang like. rasa nak lagi puaka hantar mesej kat chat box member suruh dia like status aku. itu memang superb annoying tau.

macam aku ni, tadi dah tulih status pasal makan kuih lapan bijik 30 minit kemudian aku rasa nak tulih status makan megi pulak tapi nasib boleh kawal tau nafsu update status tu. ni baru ja aku nak tulih status.. "oke joom buat report design sambil makan kuih karipap yang tak abis tadi" ..tak rasa bila baca status ni akan terluncur ayat "ehh babi apa minah ni cerita dalam kain pon nak update" nampak tak penyakit gila babi apa tah yang menyerang aku ni...


itu belom lagi datang nafsu nak update status pegi jamban berak tahi keras..kalau aku update macam tu sila pm aku maki laju-laju oke..

geram betol tau dengan diri sendiri..bencik tau bencik ahh..

5 comments:

Anonymous said...

aku rasa tulis status dekat fb lebih sopan daripada dekat twitter. hohoho!





*penyakit babi? pehhhh! macam lahanat je bunyi ye xD

zaimah said...

haha...
perasaan normal la tu..;p

Duniakuabstrak said...

kaLau kau meroyan memang dasyat


kau hapdet je status tu..nak jugak aku saksikan

nasikputeh said...

haha. memang jahanam sangat tebiat.

Unknown said...

er...hamjah jerk yg suka apdet status pasal taek ni...

camtaek!lol~

boyfriend