8.3.11

Final year yang busy

cuaca diluar ala-ala sejuk manja gitu. rasa nak terjun katil pon ada, boleh la jugak mimpi pelok-pelok ngan bakal suami ka. tapi apakan daya keja belambak, projek bersepah, kuiz dengan test pon semua nak lambak minggu ni jugak kan.

awal-awal sem dulu kemain lagi tau dia punya masa lapang tu sampai tiap-tiap hari nak poco-poco (nak menurunkan berat badan la kononnya padahal badan semakin hari semakin di pam-pam adalah. binawe!), tiap-tiap hari sapu losyen sebelum tidur tau padahal sebelum ni tak penah pon nak buat memandangkan tak lama lagi nak kawin so kena la pakai losyen sebab nanti bila suami pegang tangan dia akan cakap.

 "lembutnya...".

bini pulak akan cakap: "lepaskanlahhh..." 

lepas tu kau ingat laki tu nak lepaskan ke?? haa pandai-pandai la kau reka sendiri scene-scene yang sepatutnya, masuk bilik tidoq ka, masuk bilik mandi ka. iklan tv tu tipu betol, takkan la terus nak pergi kerja?daya imiginasi tu kasi kreatif sikit. baru lah rumah tangga errr hidup harmoni nanti.. 

oke merapu..So bila dah semakin busy ni. benda yang aku sebut kat atas tadi dah jadi tunggang langgang terkangkang. tidoq pon ikut dan aku ja, losyen tu tunggu masa ja nak expired. cutting badan pon dah lari 36-36-36. punya la straight tak gaduh pakai pembaris pon dah boleh baca dah badan tu macam mana. ni ni ni baju dinner nak pakai hujung minggu ni pon silap-silap tak muat tau. risau betol aku. kang buat pasai tertetas masa aku dok control-control cun tu percuma ja dapat malu..

Bukan tu ja. kalau korang perasan aku dah lama tau nak update blog. tangan ni gatal ja nak menaip tapi apakan daya internet dah macam siput babi punya lembab. nak loading new post pon terhegeh-hegeh, tak macam menaikkan darah aku pulak kalau aku tunggu lama-lama. sebelum aku dapat sakit jantung,darah tinggi,sakit buah pinggang baik aku lupakan niat nak update cerita-cerita aku pergi old town (baca: melaka),  pergi kelas mekap, pergi main bowling, pergi berkebun kat hutan rekreasi UTM,korek tahi hidung, pergi berak, pergi makan, pergi mampos dan macam-macam lagi la..alaa kan selalu je jumpa blog personal cerita benda-benda gini buat-buat tak paham pulekkk..

oke selesai sudah melampiaskan nafsu (baca: rindu) ke atas blog ini..izinkan aku mengundur diri untuk siapkan kerja-kerja aku.. waaaaaaaaaaaaaaa~~tekanan dowhh jadi budak final year ni..sob sob sob

aku nak balik jadi budak tadika!!

7 comments:

E L L A said...

pastu dulu beriye mase sekola kate kalu kt u byk mase n bole lepak2 . tipu.tipu !

hamzah ian said...

hahaha... rilek ah.. gua hensem je final year

nasikputeh said...

amboiiiihh..
nampak sgt gatai nye tuhh..

Fiffy Hazirah said...

aku benci final sem! uwaaaaaaaaaaaaa

dulu, masa 1st year n second year, balik dari lab kol 6.30 mmg dah kira rajin gila. sekarang, kol 6.30 balik dari lab mmg dah awal sangat! malam tadi balik kol 12. dem!

ak dah mcm fragile gila final sem ni. stress sgt sampai nangis2.



apasal la aku tercerita aku nangis lak ni.

mameramni said...

yg 1st part sangat la bangang yg bahlul..
hhahahaa....
tegelak ak...
tpnya ak pn brangan bnda sma..
hmmmmmm..
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhh romantiknya...
hahahaa

Munie Blushious said...

chaiyok !
pas final sem nih leh kawin dah...
haha

Anonymous said...

ko dah gemuk rupe yea. baru nak kasi sikit lemak aku ni :P

boyfriend