30.12.11

Babai 2011

Semakin hari kita semakin tua, normal lah tu kalau kita semakin hari semakin muda itu bermakna kita dah jauh dari norma kehidupan. Aku tak suka sebenarnya bila tahu kita nak sambut tahun baru sebab bila kita melangkah ke tahun 2012 ni umur aku dah jadi 24 tahun. aduhh dah tak remaja dah la.

Ok lupakan sebentar perasaan tua tu. mari kita imbau balik apa yang berlaku pada aku sepanjang tahun 2011 ni. Tahun 2011 adalah tahun/semester terakhir aku kat UTM, hoi aku ni sayang sangat kat utm tau walaupon pelbagai onar yang berlaku tapi tetap rasa UTM dihati. Alhamdulillah aku grad on time.

Lepas tu paling tak boleh lupa my best friend bertunang. happening betol, dia yang nak bertunang kami pulak yang rasa busy. heheh ni lagi sebulan beliau nak kahwin dah!! Tahniah Hanak. =D

Tak boleh lupa jugak yang aku jadi penganggur untuk beberapa bulan. ehh sebulan ja kot lepas tu aku lari balik UTM kerja dengan Dr. Siti. haish rindu pulak kat boss lama. Ohh baidewei bekas boss aku pregnant anak ketiga sekarang. Tahniah Dr. semoga liku-liku morning sickness tu dapat dihadapi dengan tabah.

Hampir 4 bulan jugak la kerja dengan Dr. Siti, aku dapat tawaran untuk kerja kat Kulim. Bukan sebagai chemical engineer lah. macam tak layak ja aku jadi chem engine. hew hew hew berhijrah la aku dr Johor ke Perlis untuk training kat sana. Minggu pertama ja stress lepas tu heaven gila honeymoon. haha siap melancong ke Langkawi lagi. Amboi "melancong" kau macam jauh pulak kan.

Tu ja kot secara ringkas dan kasar rentetan hidup aku 2011, nak tau lebih-lebih sila tekan older post. tak best mana pon tapi semakin kita meningkat dewasa ni kita semakin cuba untuk mematangkan diri sendiri dan pemikiran kita, ya itu yang aku cuba lakukan.*ecewah matang tak ayat aku? sila angguk lelaju.

Semoga 2012 ni akan menjadikan aku lebih baik dari sebelum ni. InsyaAllah.

2 comments:

Anonymous said...

all the best... hehe

Shahada Fauzi said...

matang matang..ehehe..


lepas hanak ni giliran hang la pulak kan? sila jgn lupe jemput aku..dekat je kot..;p

boyfriend