14.7.11

Aku mahu jadi anak kecil


Aku mahu jadi anak kecil
yang punya cita-cita besar
yang punya hati yang tegar
andai jatuh dan menangis
mampu untuk bangun kembali

Aku mahu jadi anak kecil
hanya perlu bermain
hanya perlu mengetahui
andai terluka
mampu untuk melupakan isi hati



aku penat
penat dengan masalah dunia.
bila aku senyum tak bermakna aku gembira
bila aku diam tak beerti aku kalah
cuma aku penat
serius aku penat




aku mahu jadi anak kecil

5 comments:

EZAN IDMA said...

aku juga mahu jadi anak kecil

Qaseh said...

kalo boleh diputarkan masa ni..aku pun ingin menjd anak kecil yg disayangi dan dimanjai selalu

Cik Ca'ah said...

kan seronok kalau takpayah nak pikir pasal masa depan,peninglaaaaa

O'gosh said...

nak jugak!!!

plumpy.tootsie said...

aku mahu jadi anak kecil yang tidak perlu fikir apa apa.

nilai tak tahu apa apa tu sgt bsr,syg.

:)

boyfriend