20.7.11

Andai aku pergi dahulu

A: "Kalau saya pergi dulu sebelom awak macam mana??"

B: "Saya ikut belakang la..biasa la ladies first kan"

A: "Awak ni kan!!"

B: "Hehe..Siapa pergi dulu pon saya redha tapi dalam hati saya tetap akan rasa sedih. Andai awak pergi dulu, awak tunggu lah saya kat sana, kalau saya pergi dulu Insyallah saya akan tunggu awak kat sana sampai bila-bila"

8 comments:

Cik Ca'ah said...

alaa,kak ayue,entry sedih plak memalam nih. :(

iela_fadila alias said...

kalaula ada yang betul2 akan cakap macam tuuu..

skrg jugak kita kawin !

plumpy.tootsie said...

ap psl ni weyh?aku pulak yg tacing ni.

O'gosh said...

alolo..sedih..tapi romantik juga ye..nampak cam ganas je

.:Farah Liyana:. said...

sweet! =)

Farhani Mazlan said...

okay!sweet sgt.kalau dapat laki mcm tu,dah tak nak lepas dh :)

shafinaz (: said...

Shuwwitnyewww , ahaha :)

EZAN IDMA said...

sweeett ;p

boyfriend