25.2.10

hari jiwa kacau!!

hari ni idop aku kucar kacir..
pagi tadi bangun lambat,
so aku terpaksa ponteng kelas Prof. G
ishhh confem dia rindukn aku..
maafkan saya prof..
pas tu..
perot sakit nk mampos!!
kepala otak serabot!!
pi kelas tadi sepatah haram XPAHAM apa yg lecterur tu cakap!!
WADAFISH
kuiz pulak dapat kosong..diulangi dapat kosong okey!!
dah ternyata aku semakin BENGAP!!
lepas ni korang tak boleh pggil aku AYUE yang HOT tp kena panggil
AYUE yang BANGANG..
balik dari kelas pulak aku mengalami kebocoran tahap gaban...arghhhh sgt la tidak suka..
dgn muka mcm belacan aku balik bilik tadi...
lepas tu tros berteleku dalam bilik air dan membiarkan air2 itu mengalir ke tubuh aku...perghhh nyaman
lepas mandi tros melompat atas katil dan tido~~~zzzzzzz
bangun ja tido masih lg xdak mood!!
sbb prot lapar mintak diisi..
msj member ajak makan pon xbalas sbb apa ?????
msj aku bg xsampai..
mangkok ayon pny line celcom!!
pas tu mengadap laptop xdan 5 minit aku nmpak gelap ja...
pasaipa????
laptop buat hal plk merajok mcm hampeh lg...
tension btol!!!!
 so aku declare hari ni sbg HARI JIWA KACAU...
sekian dari aku yang jiwa kacau!!!

2 comments:

bobo said...

gua pon sakit perot..
arini 5 kali berak.. hehe
simptom di gelar sengjanggut

AyuE said...

xpa simptoms tu bleh di ubati...

boyfriend