25.2.10

minyak pengasih!!!

ohh pasti ramai yg berebut nk baca entry aku ni..
pasal minyak pengasih hmmmm 1 botol 10 hengget bleh dpat..
kt mana????ohh jgn tny aku sbb aku bkn pembekal benda2 syirik tu..

hari ni maw story pasal minyak tp bkn minyak pengasih
maaf kerana membohongi anda dengan tajuk entry ini..haha
ok apa lagi yg aku nk mencarot ni..haishhh

petang td aku ada bwt eksperimen sikit pasal BIODIESEL...

"aku buat biodiesel guna minyak masak"

waahhhh menarikkan????
takpon~~

ok xpa sila abaikan..
berbekalkan ilmu didada ni aku dgn group aku pon bertungkus lumus buat benda alah ni...
 ok ni member aku tgah susah2 goncangkan bikar..
aku buat apa???ni aku tgah tangkap gambar..ahakss

sangat la excited buat eksperimen ni...
nak buat dia ohhh sgt lah senang...
jika anda bercita2 nk bwt biodiesel ni utk digantikan dgn minyak motor dan minyak kereta anda boleh lah mencubanya dirumah yeee....tp kalau meletup aku xtanggung k..

korang hanya perlu kan minyak masak...
apa2 brand pon xpa, lg mahal lg bagus..
pas tu sedikit methanol dgn sodium hidroxide...
mana nak cari boleh contact abg makmal aku..
 
ni sewaktu bahan2 tu dah bercampor..

 
ni masa tengah panaskan solution tuh..
sila abaikan mereka2 yg dibelakang itu..


 taaadddaaaaaa dah sejam jadi lah benda alah ni..hehe
cantik ooo
yang layer atas tu lah biodiesel yg bawah tu kena buang..

ok cantik kan product diatas tp itu bukan yg group aku pny
 
yang ni baru group aku pny..
mengong!!!xjadi dowh aku pny eksperimen..
group aku bwt 3 kali 
satu pon xjadi
taw x jadi apa????

jadi benda alah ni

 
ini adalah sabun..boleh bwt sabun mandi ni..ahakkksss
leteran: aku rasa nnt aku nk bukak kilang sabun la..boleh guna minyak masak ja..haha

No comments:

boyfriend