18.2.10

..senyuman tu kan sedekah..

Tadi aku ada lawat blog zahiril adzim, kt sblah kiri blog dia tu ada tulis twitter!!!!!pejadahnya benda ni???ok aku xtaw sgt, yg aku taw artis2 byk layan benda ni sbb diorg nk update status diorg oleh kerana aku ni bkn artis yg diikhtiraf so aku malas nk amik port..daaa aku xpemes pon, paling x pon kena pemes mcm hanis zalikha bru best men twitter..ok da siap intro cam bangang bagus.

semalam aku keluar ngn beliau...tujuan sebenar aku kluar adalah untuk beli tiket balik johor...tp slalunya mesti akan trpesong sket tujuan sebenar tu, aku pi tgk wayang cita THE WOLFMAN
 
errrmmmm xbest pon bek korg tgk cita len ja..

aku xmaw cita pasai wayang ini hari tp pasal kaunter pembayaran,sepertimana yg kita taw klu kita nk beli tiket wayang mesti kt kaunter kan klu kaya sket mcm siti nur haliza bleh la pkai kad kredit @ online ja klu dah susah sgt..nak di jadikan story aku ada la gi GIANT beli makanan ringan sket utk anak menakan(sedara) aku ni..then aku gi la kt kaunter utk bayar apa yg aku beli td, muka kak long yg jaga kaunter tu mak aiihhh mcm nak telan org, masam mencuka..
 
kalau lah muka kak long tu comel mcm baby ni aku xkesah sgt tapi.....@$@^*7%2#
  
aku rasa kak long tu kena berguru ngn kucing ni...comel kan..hehe

mengikut kajian sentifik aku rasa sebab2 kak long tu masam ja adalah: 
  1. mungkin dia tengah sakit perut tahan berak pas tu xdak org nk replace tmpat dia
  2. kebarangkalian datang bulan(PMS)
  3. gaji dia bulan ni masok lambat so sbg tanda protes dia bwt muka cam bagus
  4. malam tadi bergaduh dgn boypren@laki dia sbb berat badan dah mcm gajah
  5. mungkin jugak dia bengang sbb aku bg duit paling kecik(not100) utk bayar harga barang RM7.50
  6. ataupon dia xpuas hati kt aku sbb aku lg lawa dr dia..lalalala~~
haha xpaham btoi aku dah taw hang tu keja jd cashier senyum la sket bru la customer pon hepi..haisshhhh
dulu aku pon pernah jadi cashier taw walaupon hati tengah bengang/meluat/benci aku tetap gak senyum..
 
at least hang senyum kambing pon ok,
xdak la customer tu rasa mcm nk sepak hang 

masa dia pi tukaq duit kecik kt kaunter lain aku nmpak ada CCTV kt kaunter tu..apalagi aku mula la bwt aduan ...dah mcm org gila dah aku rasa dok bercakap depan CCTV tu,aku harap sgt pak guard kt bilik mengawal tu tgk aku dok mengadu pas tu dia pi report kt BOS GIANT tu..hahaha pas tu cashier tu kna pecat....huh bru puas hati aku...nk eksyen sgt dgn aku...

bila cashier tu datang blik dia tros bg resit ngn duit balance kt aku pas tu dia tros kira harga barang org yg seterusnya....aku dgn beliau dah tercengang-cengang, dia lupa bg plastik bag daaaaaaa~~~mangkuk ayun pny cashier mmg sah dengki kt aku....

p/s: senyum tu pon dikira satu sedekah...seganas mana pon muka kita bila senyum msti nmpak mcm ada taman pny(cantik)...

No comments:

boyfriend