20.2.10

my new blackberry....lalala~~

 
tadaaaaa my new henfOn actually kak ipar aku pny,
dia dah xmaw pakai sbb henfon lama dia dah siap dibaiki so skrg henfOn ni kepunyaan aku..

abg aku ada tawarkan iphone(sila lihat entry ini) dgn anset china gak..anset china tu best ooo hehhe...ada tv, ada radio(common) pas tu ada WIFI ok~~waaahhhh teruja btoi aku..dah pening kpala nk pikir amik mana satu..last2 amik ja BB ni..anset china tu abg aku nk bg kt abg yg sorg lg..aku xsuka sgt touch skrin ni, oleh kerna antara 3 henfon ni BB ja yg x touch skrin so tu lah pilihan aku..anset lama aku masih selamat dlm tgn aku..hehehe thanks bro you are the best!!!!!!

leteran:: kalau bleh aku nk laptop baru...haha kalau abg aku bg mmg bwt kenduri la aku..

9 comments:

ameq said...

ala..
xbleh wt knduri bsar2 wt knduri kcik2 jd la...

AyuE said...

haha...yo lah tu..

ameq said...

iyo....
blnja2!!!!

AyuE said...

byak cantek...ni amer amni ka????awat yg jd ameq ni????

ameq said...

ya la...
amer amni...
ak mlas nk tkaq nma...


xd...
blnja jgk..

AyuE said...

xdak2...klu aku dpt laptop bru, bru aku blanja hang...diulangi DAPAT laptop baru bkn BELI ok...

ameq said...

ngan ak pn kdekut...
huh...

paan said...

pergh macam seronok jer ada ramai abang..haha

AyuE said...

seronok gak la...tp kena tggu abg berduit bru best...hehe ni esok2 dpt laptop plak..=p

boyfriend