11.2.10

hari yang paling teruja...

mata aku dah nk terkatup..ya itu maknanya aku kena balik bilik..anak dara xelok dok kt luaq mlm2 oiiiii xmanis...haha hari ni, aku akn pergi ke melaka~~rumah ana,teruja sgt nk jmpa mak dia..msti mak dia kepoh mcm makcik2 aku kt kampong nu..makcik2 ni klu dengaq depa dok mengumpat mmg best wlupon aku taw aku hny menambah dosa yg hampir menutup aku pny pahala..erkk apa ni???
haha abaikn..aku tgah mamai ni tp kna gak tahan sbb byk lg benda xbwt, esok dah nk blik so kna settle kan keja mlm ni gak..klu aku buat2 baring ni confem 5 saat ja aku dah terlelap sampai pkul 6 pagi esok..pffff k esok aku balik...sgt teruja..ya sgt teruja..tu ja aku nk ckp aku sgt teruja hari ni...hari ni aku teruja..k apa2 ja la...lol menggelabah la hang ni ayu..

2 comments:

zack zukhairi said...

testing testing...

anyway, selamat kembali ke alam buku2 dan pen! hehe

Anonymous said...

sedap siot..

boyfriend