17.10.11

Benci bilang Cinta

Orang dulu-dulu kata jangan dok benci sangat nanti yang tu la yang kita kena mengadap. yes aku setuju betol dengan cakap mak-mak ni. mak-mak selalunya betol kecuali part nyanyi kat dapur dapat lelaki tua, makan beralih tempat nanti kawin ramai, yang mana hanya di tujukan kepada kaum wanita sahaja. amboi diskriminasi aih. mak kalau pon ayu kena kawin lelaki tua ayu pasti cari yang kaya-raya tahu? kalau kena kawin ramai pon ayu pasti cari yang kuat tahu?eyh?

Ok berbalik kepada topik. Dulu aku cukup tak minat dengan elektrik dan elektronik. taktau la kot aku ni memang bengap kan. tempat duduk amik port yang paling belakang sekali,kalau ada esaimen ja wajib tiru, cikgu bercakap kat depan aku kat belakang boleh dok lukih-lukih katon. ada sekali tu aku nak lukih circuit tetiba boleh jadi muka spongebob. comel kan aku?

Dulu ok la lagi hentam koromo pon busuk-busuk boleh dapat B. sekarang ni takkan kau nak buat perangai keji macam tu? memang makan kaki bos la jawabnya.

jadual bulan oktober

Saja nak tunjuk jadual aku, macam best ja aku tengok orang dok pos jadual harian bagai. ha ni jadual aku, dari pukul 9 pagi sampai 5 petang. takdak la penat sangat tapi kalau dari pagi sampai petang kening bertemu kening mau tak jem otak aku. pftttt

nota kaki: ohh tajuk memang rasa nak lempang, nak buat macam mana itu saja yang terdetik dihati.

3 comments:

DuniakuAbstrak said...

memang tajuk rasa nak lempang

sama la haku pun benci bab2 elektrik elektronik ni

the::bored::sha said...

gila kentang,igt tajuk ade kena mengena dgn kisah cinta terhalang ke cinta tiga segi ke..hahaha...

.:fyzz:. said...

hye..salam kenal..tuh la ingtkan kesah cinta antara dua darjat ke..btw..its me fyzz from aloq setaq..

boyfriend