20.10.11

Pasar Malam Kangar dan sewaktu dengannya

One thing yang best tentang pasar malam kangar berbanding dengan pasar malam lain yang ada di Malaysia ni adalah gerai makanan dia. super banyak ok! tak macam pasar malam kat johor, gerai barang basah bercampuq dengan gerai makanan. jalan-jalan nampak sayuq tetiba sebelah tu apam balik sebelah tu pulak ikan-ikan depan tetiba barang hardware. apa ni? takkan takdak AJK pasar malam?? dah tu makanan cenonet je, mana mampu nak menahan aku punya nafsu makan. terbantut tahu nak beli makanan walaupon hakikatnya pi mana-mana pasar malam pon aku tetap habis at least RM10. hampeh!

Pasar Malam Kangar ni tak silap aku yang terbesar kat Perlis. kalau tak silap la, kalau silap pi marah abang long. Lepas tu dia agak teratur, memang awesome! mungkin sebab besar so diorang organize bagi cantik sikit baru satu Malaysia orang kata. Ok tak dak kena mengena.

Makanan dia pon sedap-sedap (ehh ye ke?), kalau dekat johor susah gila nak jumpa buah delima kat sini buah delima sebijik seringgit. tapi kat johor ada nasik kerabu sini takdak (kena puji sikit kang aku kena lempang dgn orang jb plak) dan nasi kerabu yang dijual di johor sangatlah sedap hingga menjilat polisterin.*tolongjangansamansaya

Perkara lain yang best masa aku pi pasar malam semalam adalah boleh tengok orang. Ya pelbagai jenis orang kita boleh tengok dari budak kecik yang baru reti nak berjalan, dok berlari-lari tetengah ramai orang tu sampai terpijak kaki kawan aku, nasib kaki kawan aku dia pijak kalau kaki aku? memang kakiku dimukamu lah jawabnya dik! hinggalah ke brader-brader yang selamber korek hidung sambil berjalan. Sungguh bang, tak macho pon abang buat cenggitu lagi jijik ada la. 

Bukan itu saja kat sini pon terdapat jugak cikaro-cikaro yang berjalan lenggang-lenggok macam nak minta terajang sebab tak pakai bra pergi pasar malam. Bukan aku nak suruh korang orgasm tapi bayangkan mak nyah yang ada tetet tapi tak pakai bra. giler ape? buruk tahu? nak muntah pon ada. ya aku maksudkan ni mak nyah bukan cikaro harap maklom. baik mak nyah kat UTM lagi cantik siap pakai bra silang gitu. woha!*terliur

lain kali kak kalau dah buat bagi besaq tu pandai-pandai la jaga. takkan akak nak biar semua orang tengok akak muntah hijau. akak muka dah comel tahu, cute sangat rasa nak gigit-gigit lagi pipi akak tu. lain kali pakai ehh kak, sumpah akak comel sangat jadi pompuan serius ni saya tak tipu *muka serius.bukanlah sebab saya rasa tergugat ke apa dengan akak punya tu. tak. sikit pon saya tak heran tahu tapi tu lah kalau dah semua mata melihat akak. apa jadi pada saya??????????????????????


Ok dah sambung belajar semiconductor yang buat aku sakit kepala ni. =.=

5 comments:

♥CIK SHA♥ said...

awat hang tak amek gambaq pasar malam tu tempek sini? nak tgk jugak betapa sistematik nye susunan pasar malam kat sana..ceh!macam aku ni organizer pasar malam kat kmpung aku..haha..


what? tak pakai bra ahkak2 tu..euuuwww!

AyuE SurihanyOt said...

@♥CIK SHA♥

henfon cokia sgt..tak mampu lg nak beli gajet2 menatam haram tu..haha

EZAN IDMA said...

Rm10 . mmg akan habis kalo g pasr mlm. keh keh

Wan Perlis said...

hang study kat perlis.baru tau.
hari rabu mmg syurga makanan la kat perlis ni

Ahmad Haziq Azlan said...

kat arau ada je la nasik kerabu...


dulu pergi pasar malam hari jumaay kat tepi cmart..


maknyah kat utm semua pakai tututup segala bagai walaupun takde pun sebenarnya

boyfriend