30.3.10

aku penat!!!

serius penat dengan orang sekarang ni...
makin besar makin banyak kerenah..

mana nak jaga hati, nak layan kerenah mengada2 dan satu perkara yang lebih mengjengkelkan ORANG BAJET BAGUS...puffff sgt menyampah kot stail mcm ni..

dalam pesbuk beriya nasihat orang..k fine bagus la nasihat orang tu tapi perwatakan ko tu tak menggambarkan langsung attitude ko..

relationship ngn member kena jaga gak weh..laki ke pempuan ke tak kisah la,ini tak!! kt luar selisih tepi jalan pon ko tak nak tegur orang pas tu ko nak tegur orang kt pesbuk bajet ko bagus sangat!!!
(oohhh sangat la FAKE ok)
nak kata ko alim????ok member aku laki ramai je yang alim tapi ok je ngan aku..
xde pon istilah ANTI PEREMPUAN..
dah2 la tu tak payah nak poyo sangat...

lagi satu stail ni lagi best...
nak suruh orang jaga hati lu...tapi lu ada jaga hati member ke???????
pandai cakap hati lu umpama tisu,tarik sikit dah boleh terkoyak..
habis hati orang lain ni???????
agak2 la weh kalau tak tahan dengan bisa mulut orang lu jangan nak laser2 ngan orang lain..

fikir-fikir kan lah...hidup ni kena bermasyarakat..
bukan sekadar dok bilik tulis blog, baca sorang2..
ok dah sesi meluahkan perasaan...
entry ni ditujukan khas untuk sesapa yang terasa dan juga diri aku sendiri!!!!

5 comments:

Hasrol Nizam said...

wah, panas ni..terasa bahang dia~

E L L A said...

ouch ! trase haha

iemaaznan said...

awatnya ayue?

nur hidayah isa said...

sbr kak...hee :DD

AyuE said...

aha panas gak la..menyampah pon ada gak..haishhh kenapa la aku kenal ngn org macam tu...dush!!

boyfriend