30.3.10

bila Dinner dan Family Day bersatu...

wahh entry kedua dalam satu hari..ermmm banyak dah entry yang terlepas nak ditulis..maklum lah bila wifi kt bilik xdak so xleh nak layari pesbuk ataupon laman2 lucah berilmu..sejak 2 3 minggu ni banyak perkara yg berlaku keatas diriku..aku rasa sedih,pilu,kosong saja hati ini....teeeeeeeeettttttttt dah la ayu cukup2 la berdrama...

life aku agak kucar kacir sejak akhir2 ni...ye la mana nak siapkan assgnment, nak study, nak buat psm, nak meronggeng...haissshhhh hidup ni tak seindah yang kita harapkan..

tapi didalam kucar-kacir ni sempat gak la aku pi dinner SKK dan family day Karisma...
kira kepala otak aku ni xde la jem sgt mengadap process control kan...
ni di antara rentetan gambar aku semasa ditempat kejadian..


Dinner SKK (new york Hotel)
 hanna sibuk bermekap..aina plak sibuk ngn bulu mata palsu..haha


bersama cik nadey..

dah namanya perempuan mesti tangkap gambar kt toilet punya..

bersama presiden PPKK..pejadahnya ppkk tu?erkkk xyah taw k..

with the hottest guy

senior sengal hasrol

deng cantik!!

tema baju aku masa ni adalah rempit!!
amacam ada stail rempit x??haha 
boleh ganti lisa surihani dlm rempit V3 ni..
tapi masalahnya aku xreti bawak moto!!


now family day KARISMA turn...(desaru)

ohhh sangat la rilex..

kelab terbaik aku pernah join..



nampak tak tanduk setan ada atas kepala aku tu...haha pic ni diamik dari hasrol

upacara baling telur..haha

kesian beliau...manusia paling trok kena..


walaupon kami pi tepi pantai tapi kami mandi kolam...menjaga keselamatan la kononnya...

masa ni tgah lawan men bola baling..tapi bola entah kemana..orang plak berselerak abih..

balik tu semua penat nak mampos...bau belacan,kopi,pasir,air laut semua dah bercampur..tapi apa2 pon memang best...peace!!!

No comments:

boyfriend