31.3.10

sampai hati mereka..

bila manusia tak tahu menggunakan akal dan fikiran dengan sempurna inilah hasilnya..






kategori apakah mereka ni?????sanggup membuang darah daging sendiri...
pandai buat tapi tak berani tanggung...
semoga aku dijauhi dari perkara-perkara seperti ini...amin

3 comments:

Md Nasir said...

salam..
tak taulah nak kategorikan apa manusia jenis mcm nie.apalah salah bayi2 nie,belum kelal dosa pahala..
kalau alasan 'mak-bapak' dia buat camnie sbb nak tutup malu & nak mulakan hidup baru,jawapan sy senang jer
"Watahel!!dusss(sambil tass sekali kat muka diaorang..sentap betul!!)

AyuE said...

manusia skrg lebih pentingkan diri sendiri..ingat nak seronok je...peringatan utk diriku jugak..

hans said...

mmg bukan manusia tul manusia yg buat benda nih

boyfriend