6.3.10

setapak lagi untuk jadi artis..

balik dari shopping tadi aku terus bukak pesbuk tersayang...
dan aku ternampak ada benda ni kt notification aku...

wah kemain lagi ha....cuba teka mana satu aku??

ok aku bukan nak adakan contest..
sebab otak aku ni tak kreatif lagi nak buat contest bagai ni..
entah macam mana aku boleh terjoin contest ni pon tak taw la...

mungkin suara aku sedap..hmmmm

mungkin diorang ingat aku tak dak keja lain...pale ot lu..(bahasa kasar)

mungkin kerana aku ni tergolong dalam golongan artis...(no komen)

ataupon mungkin kerana sayang...(wadafak)

hadiah untuk contest ni..
my Vi hijau...
hmmm aku antara percaya atau tak je..
kalau aku menang memang aku tuntut...

korang boleh la vote untuk aku nanti ek...
erkk jangan lupa lirik ada men vote2 ke????
aahhh belasah je la...

dia punya game lain sikit taw...
kita kena sambung lirik tapi guna lirik kita sendiri dan lirik yang kita sambung tu kena masuk dgn intonasi lagu...(serius merapu)

entah la senior aku ni suka sangat buat contest meraban..
lepas tu suka pedajal orang..
boleh pulak dia masuk bilik orang pas tu cucuh mercun bola...

memang kena maki la kan..
nasib hang tu senior kalau tak...
slamat dah masuk longkang...

senior aku ni kira otak paling SYAITAN sekali..
kalau bab nak pedajal orang boleh contact dia..
dia takde marah punye..

eehhh apasal aku promote senior aku ni...ahhhh delete2..

No comments:

boyfriend