17.3.10

semua nak dibenci, apa nak jadi!!!


xpaham betoi aku dengan orang sekarang nih...
asyik2 nak benci orang..
ya aku paham, aku pon ada perasaan benci tu..

aku akui kadang2 kita akan rasa macam nak sepak terajang ja muka orang yang kita benci tu..
tapi relex la der...kita kena sabar kalau tak, tak dak nya kata2 yang macam ni :

"sabar itu separuh daripada iman"

tengok korang nampak tak perwatakan aku ni seorang yang berfikiran positif...
 

haahhhh wadafak aku tak sepositif yang disangka ok..
kalau tak masakan keta lecterur aku kena calar dengan kunci bilik..
tayar keta mereka aku pancitkan dan setiap petang aku akan menunggu masa untuk calitkan tahi kucing juga ke kereta mereka...aaahhh nice!!
tapi ini semua adalah angan-angan ku semata-mata
aku tak sebodoh itu dan aku tak sehina ini..
haha
daripada korang jadi FAN pada benda yang tak berfaedah tu baik korang jadi fan LINK ni..

haaa amacam ok tak???nampak sangat tak macam promote diri???
wakaka what ever!!!

1 comment:

MyaFiza said...

apa faedahnya diorg ni jadi fans benci membenci ni? x paham tul..

boyfriend