7.5.11

Afif pelajar tersingkir minggu ini

kemain lagi aku update pasal AF...

aku cuma nak cakap yang afif ni hensem..

tu je..


k bai...




oke pecah hati aku bila tengok gambaq ni..sob sob sob

7 comments:

haasyaa said...

Afif dengan siapaaaaaaaaa tu?

fairuz said...

jadah jadah jadah. xhensem lgsg @_@!!

AyuE SurihanyOt said...

bagi aku dia hensem..taste lain2 dowh..aku tau fairuz ko nak cakap hamid gurka tu hensem kan??tak yah memalu...

+d.O.Y.A.h+ said...

ai baru setat minat dia masa die nyanyi lagi arab tuhs. tetiba kua plak. down!!

uu. dia comey. macam taeyang. hahks

Yuyu Musa said...

hensem.kena tgk af la nih?hahha..

Aimi dan Pakcik Hashim said...

jangan risau
jangan risau
ramai lg kacak dr afif
haha

Munie Blushious said...

xensem la.. tu afif ngn salima kn.. tp dorang dh clash pon.. afif punye awek skunk ni lg cun tp cm tak padan langsung ngn afif yg xencem ni.. haha

boyfriend