10.5.11

baby makan sambil tidur

apa ingat baby luar negara sahaja boleh makan sambil tido pastu semua orang nak cakap alolo comelnya baby tu..yang ni aku bawa khas dari dalam kereta. nak makan nak makan nak tido pon nak tido jugak last-last baju aku jugak jadi mangsa.perghh nasib la kau comel kan. budak-budak kalau tak comel memang mintak makan penampar ja.

video

oke berlemoihnya anak sedara aku ni..video ni aku tak tau nak rotate macam mana.pandai-pandai la korang tengok.

aku rasa bila beliau besaq nanti beliau mesti sangat hensem sebab beliau sangat comel sekarang. ya sangat comel. bila nak marah dia pon tak jadi marah sebab dia akan buat senyum mintak cubit..


hik hik hik nampak tak? tak rasa nak cubit ke pipi dia nih..

maksu nanti syafiq nak PS3,xbox,psp..

 
nak kereta jugak

apa tengok-tengok?

Sekarang ni dah pandai buat perangai dah, tak dapat apa sikit nangis takdapat sikit nangis..tapi herannya tu nangis tak keluaq ayaq mata pulak..amboi kecik-kecik dah pandai berlakon kan. lepas tu kalau orang marah senyum ja memanjang..haishh sabaq ja la aku..

6 comments:

http://aniesandyou.blogspot.com said...

comei comei comei

Jiran ooo jiran

hamzah ian said...

hang nak anak kan? kawin la wei.. hahaha

nurayunni said...

comel giler!!

DuniakuAbstrak said...

kalau kau makan sambil tido mesti comel macam haram kan?

nur hidayah isa said...

hehe video tu lawak lah. hehehe..aah la budak ni kacak....rasa nk cubit je pp dia...

tapi kan, ada sdare kite mase kecik comelll gile, tapi bila dah bsr jadik tak comel pulak...camne tu...heee

Munie Blushious said...

hahahhaha... lawak btoi la.. tomey sungguh dy... geram sgt aih... haha

boyfriend