24.5.11

Perbezaan couple dengan adik-abang

Memanglah banyak tak terkira kan dan aku rasa semua orang tau kot. awek dengan adik mana sama. awek tempat bermanja adik tempat untuk mengerah buat kerja. betol dak?

cuma fikirkan situasi ini,

Kalau la seorang pakwe bagi gula-gula dua kupang kat cik awek mesti cik awek hepi tak terhingga.

Awek: alolo comelnye awak bagi saya gula-gula. romantis sangat tau. (padahal cekelat dua kupang ja pon)

cuba kalau abang bagi kat adik perempuannya tanda ucapan tahniah sebab dapat no 1 dalam kelas..

Adik: hang ni apadia bagi cekelat dua kupang wei. aku pon bole beli sendiri..

siapa materealistik sekarang ni?

eleh tapi kalau aku la kan aku cakap cenggini kat encik buncit.

"cukuplah u sorang ja gigi rongak, u jangan nak babitkan i pulak..i ni gigi jagung"

9 comments:

♥CIK SHA♥ said...

gigi jagung?apa tu weh?ahaha..;p

Amni said...

hahahahaha... betul2! bukan main eh? bila ngan pakwe so sweeettt... bila ngan adik beradik sendiri....? hahahha..... kadnag tak perasan..=P

http://aniesandyou.blogspot.com said...

hikhikhik ada ka mcm tu?

Serius hot! WFTXO@#$%&*!

DuniakuAbstrak said...

gigi jagung??

Syafiq Salim said...

wat the.... ? :D

hamzah ian said...

ari tu ko gak ckp dia jatuh pastu patah gigi.. bukan sbb cekelat!!!


penipu!!!

AyuE SurihanyOt said...

ingat ekkk hang hamzah apa yg aku cerita...heheh mmg la dia jatuh sbb patah gigi..aku saja ja nak menganjing beliau konon rongak makan cekelat..hampeh!

AyuE SurihanyOt said...

cik sha:: member aku ckp gigi aku mcm gigi jagung..kecik2..haha

shafiqabdshukor said...

hahahaha..
ak pon x mau gigi ak rongak...
gigi jagung??

boyfriend