9.11.10

Selamat Tinggal Sayang

Bukan aku tak suka, bukan aku tak sayang tapi keadaan memaksa aku untuk berbuat demikian. Salah aku ke untuk memilih dia yang tidak sesempurna mana? aku terpaksa sayang. Harap kau mengerti perasaan aku ini, Terlalu singkat kurasakan pertemuan kita tapi aku sudah dapat membaca gerak hatimu, lenggok tubuhmu serta baik buruk perangaimu. Kau banyak membantu aku, menemaniku tatkala aku kesepian, melayan kerenah aku yang kadang-kadang mudah marah hanya kerana kau lambat. Tapi aku tahu kau tak sengaja, aku tahu kau berusaha untuk menjadi yang terbaik untuk ku. Percayalah sayang engkau sangat sempurna dimata ku. Dan aku terpaksa memilih dia, demi kebahagiaan kita bersama. Sungguh aku cinta padamu, tiada lagi yang sesempurna dirimu, tapi aku tak mampu sayang. Aku tak mampu untuk berada disisimu. Tarafmu jauh lebih elok dari diriku. Pergilah dikau kepada yang selayaknya. Andai kata ada jodoh diantara kita pasti kita akan bersama kelak.












Selamat Tinggal P1 Wimax..


aku dah tak larat nak bayaq dah cukup-cukup lah untuk sem ni (ceh padahal encik buncit yg bayar.haha). Lepas ni pakai je wifi UTM yang lembab nak mampos tu. Lembab tak lembab sampai aku pegi berak pon tak habis loading lagi. gila slow. Ke aku yang berak laju sangat?

19 comments:

Azwan Azmi said...

cis...aku ingat perpisahan ko dengan encik buncit..suspen je. apa-apa pun P1wimax terbaik la setakat ni

fairuz said...

kau berak bape saat?

fndrocka said...

Yang free tetap di hati

fndrocka said...

Yang free tetap di hati

plumpy.tootsie said...

bile kau yg berlagu melankolik,sikit pun gua tak caya weyh! :))

DuniakuAbstrak said...

gila besar lobang bntot kau..

tahi meluncur laju

Faizal n Fashitah said...

Ceh!.. ingatkan putus cinta.. gagaga..

zam.enol.arep said...

cirit. memang laju. haha

hamzah ian said...

heh.. baru gua nak ngorat lu tadi

J. Abdullah said...

lu berak laju sangat kotttt

eiffel said...

kahkahkah...lu pkai ky jelly ker apa ni??

Tipah said...

aku sokong J. Abdullah!
kau memang berak laju yue, lebih laju dari broadband TMNet!

*Miss Geli^ said...

kalu la berak kau tu bole dijadikan brokband, mesti takde lagi orang marah marah kan?

farhana zainal said...

fuyoooo ! berat laju sangat tu yang tak tahannn. HAHAHAHAHAH :D

ciK mOt (",) said...

hahaha...tumpang gelak jelah weiii

Linglung said...

kah kah kah! sayang mcm taik! gua dah tak sedap hati juga awal2 baca tadi..dan, spt yg gua jangka..

Frodo Baggins said...

pelanduk takkan lupakan perangkapnya ... hahahhahahhaha


sioot

ARC™ said...

p1 wimax terbaik ke kt mesia? aku xtahu pon sbb kt umah aku dlu gune celcom berukabdnd..pastu mmg slow tahap haramjadah ar...penyelesaiannye aku cilok wireless jiran huahauhauhauhauhauhua

Amoi said...

broadband aku pun tengah slow ni ha.

so damn !

boyfriend