31.12.10

Saya berazam untuk ehem-ehem

Bila masuk tahun baru mesti ada azam baru, tak kira la tahun baru dalam kalendar islam ke cina ke omputih ke. Memang tipikallah tanam azam baru ni. tipu la kalau kamu kata tak pernah nak berazam. paling tidak mesti berazam tidak mahu main sabun lagi. Ya aku tuju kepada kamu. takkan la aku pulak yang main sabun. logik la sikit oke.

Masuk saja 1 haribulan mesti ramai yang mahu tanya aku,

"Apa azam baru kau tahun ni?"

"Apa azam tahun baru hang?"

"Apakah azam tahun baru anda?"

Macam penat pulak nak menjawabkan, bayangkan kalau aku ada kawan seramai 10 orang (looser betol ada kawan seramai 10 orang ja). kalau sorang tak paham bahasa tanya 4 5 6 kali soalan yang sama, tak ke rasa nak lempang tu?

Jadi disinilah perlunya sebuah blog. Kalau ada orang tanya jawab ja.

"Pergi baca blog aku sekarang dan jangan lupa klik nuffnang aku"

Nuffnang tu untuk masa hadapan jangan salah sangka yang aku hadap sangat dengan duit nuff tu. Itu tabung sikit-sikit buat kenduri kawin kot. Encik buncit mana ada blog kalau dia ada blog pon aku sorang ja baca so aku sorang ja yang klik nuff dia, ohh tidak kaya la kalau tunggu duit nuff ja kan.

Oke mesti ramai yang view blog aku sekarang sebab nak tahu azam aku kan. Ye la aku mana ada boifren macam Khairul Fahmi Che Mat yang boleh buat orang view blog aku tetiap hari.

Berbalik kepada azam aku tadi. Aku berazam untuk kurus pada tahun ini, ya kurus. tolong la doakan jangan tolong gelak saja. Ingat aku tak tahu masing-masing dok senyum sinis depan laptop. Jangan terkejut la menjelang 31 Disember 2011 gambar aku jadi begini

Lisa Surihani = Ayue Surihanyot

Apa-apa??ingat tak boleh ka??Mimpi pon kadang-kadang boleh jadi kenyataan tahu?

12 comments:

+d.O.Y.A.h+ said...

ngaaa~ nak macam surihangit jugak rupanya. nak kurus jugak! :P

Epul Azimi said...

slalu org tanya azam,senang jawab ckp kat dorg takde azam.hahha
btw epi nuyer.....:)

Nadia H. said...

yay..jom kurus..

♥CIK SHA♥ said...

aku pun nak berazam macam ang jugak..heee..

Gozel said...
This comment has been removed by the author.
Fara said...

azam kita sama.. hahaha..

tapi yang tak tahan.. sejak 2008 lagi buat azam yang sama.. tapi tak kurus jugak..

tahun ni tak pasti..
if tak.. kena wat azam ni lagi la tahun depan...jawabnya.. hehehe

yuyu said...

hahhaha...tahun ni aku berharap kau berjaya la dengan keazaman kau tuh..keh keh keh...

Fadzli Amir said...

Blog walking...cantik blog...klassy...apapun azam, cubalah untuk tunaikan....

Faizal n Fashitah said...

Waaaa...tinggi cita2 tu. Apapa pun, selamat berjuang la hehehe XD

DuniakuAbstrak said...

saya berazam tidak mahu menjadi sengaL seperti awak

ARC™ said...

aaa salah azam ko tu...bukana zam nak jadik kurus tapi azam utk kurangkan makanan berkolestrol dan banyakkan bersenam

kesan sama tapi modus operandi ditukar sket kan?

maiMOONyet said...

tk payah kurus ler. nnt dh tak comel :P



* aku mcm mls nk pikir azam baru. sbb tu aku tak berazam ape2 tahun ni...

boyfriend