21.1.11

Bukan main lagi kan?

Sejak duit JPA dah masuk ni amboi bukan main keluarga bahagia lagi sampai bila aku lalu depan blok budak laki dengan yakin je diorang bukak lagu.

" Sebelum diijab kabulkan, syariat telah membatas kan....(sambung sendiri) "

Semangatkan? entah semangat nak kawin ke ape aku tak tau. tapi dari lagu pon kita boleh agak feeling dia tu lain macam sikit.

Sekarang bukan main lagi aku tengok kengkawan beli henfon baru (jeles betol aku), iphone4 la  C5 la E5 la CJ7 la. macam-macam jenis la. nak pulak kawan baik aku yang boleh dikatakan setiap semester tukar henfon baru lepas tu hilang, beli lagi henfon baru, pastu hilang lagi pastu kebas duit mak pulak beli henfon baru. tak dan nak habih sem poket dah kayap. kan aini kan??hehe jangan marah nanti kena jual..


Kalau sebelum ni pergi jusco sekadar untuk cuci mata ja, ye la tengok baju-baju baru nak beli tak mampu pandang sipi je. memang tergoda betol walaupon takde mamat hensem kat jusco. serius aku rasa jarang sangat nampak budak lelaki pergi jusco. korang pernah nampak ke segerombolan budak lelaki jalan-jalan kat jusco sesama? kalau ada bagitau aku sebab aku memang tak nampak. nak nak kalau yang hensem. huh zero kesimpulannya kalau nak cuci mata tengok mamat hensem jangan pergi jusco tapi pergi arked K9 utm. serius shit ramai jejaka pilihan mata disana, pilihan mata ye sebab pilihan hati opkos la encik buncit. wakaka *terajang perut sendiri

ceh aku melalut pulak dah. haa lepas dah dapat jpa bukan main lagi kan shopping sakan, beli baju sampai pat-lima-nam helai, beli bra berenda-renda, beli sependa berkaler-kaler, makan pulak dah tak layan dah kedai makan belakang petronas tu. masing-masing nak makan secret resipi la mekdi la kepsi la.. amboi bukan main lagi kan?

Kalau sebelum ni mana penah sebut nak pegi karoke ke tengok wayang ke main bowling ke. haram memang takde terkeluar pon dari bibir mugil ni. tapi sekarang bukan main lagi ajak member pergi karoke lah apa lah. ye la duit dah masuk kan. ehem

Ayu jangan coli eh joli sangat tau. tak baik untuk kesihatan poket. sebelum nak belanjakan duit tu tanya dulu pada hati.

"Benda ni Keperluan ke Kemahuan?"


kalau benda tu kemahuan tapi hati tetap rasa nak beli jugak. tolong pesan pada kawan suruh jerit kat lubang telinga.



"auzubillahhiminasyaitonirrojim"


semoga syaithon-syaithon tu terpelanting ke pintu neraka. amin

13 comments:

MOFASAD said...

taw la diew duit ptptn wat dating...

huh

alfablue7 said...

hahaha kelakar..

shazika said...

wohaa...dah dapat duit terus enjoy

eiffel said...

jiwa muda yerk...tapi mcm org tua xbanjer?

*Miss Geli^ said...

alamak akak duit ptptn tak bayar lagi ni

Aini Khadijah said...

sayang wei...
aku paham perasaan memperabih duit jpa...
hahaha....

♥CIK SHA♥ said...

belanje!

Akulah Aqilah Itu said...

dwet JPA aku tak masuk lagi. aarghhhh!!! Pokai nak mati dah ni!

nur hidayah isa said...

hahahaa cj7 pon ada gak...

DuniakuAbstrak said...

tak payah auzubillah sangat

nafsu shoping kau lagi kuat dari setan kot

wakaka

NOOR FATIN said...

kat sni pn sama. kalau dapat mara, ramai gila tukar hp baru..adess

HaNa HoNeY said...

tu la..dpt duet trus enjoy...last2 poket kering tagih duet kat org
mau je bagi ceramah 5km...
hahaha

miss lolly a.k.a luvfareda said...

ayu, coli awak size bape ?
kah kah

boyfriend