18.1.11

Dr. Separa Kacak

Sebagai seorang student yang berdedikasi serta berkarisma, haruslah aku menunjukkan rasa hormat kepada lecterur yang telah bermurah hati memberi aku A+ dalam subjek Projek Sarjana Muda. ehem Jadi bila bertembung dengan beliau di tepi jalan ke, kaki lima ke, kat mekdi ke kena la tegur kan. Tuhan marah tau orang yang bodoh sombong ni.

aku :  Assalamualaikum dr.

Dr. Separa Kacak : Walaikumsalam..(sambil pandang aku atas bawah)

Dr. Separa Kacak : makin gemok awak sekarang..

aku :  ??????????????? (pecah hati)

6 comments:

Shahada Fauzi said...

ahahahahaha..direct gila lecturer ang cakap..

Duniakuabstrak said...

haha..patut terbakar hati panas mebara-bara baru kau semangat giLa babi hutan untuk menguruskan badan

Fiffy Hazirah said...

ko cakap la yg ko gemuk sebab terlalu selesa n gembira sebab psm ko dpt a+ hahhaa

aku makin kurus akibat psm. benci T_T

Yuyu said...

kah kah kah.kau sabar yek..=)

Unknown said...

bukan patah hati?terus peceh ye...

dr separa kacak mu itu hampir tidak mengenali mu...atau...mungkin dia tersilap org?

dear anies said...

sabau je la

boyfriend