21.10.10

Bukan mengecam tapi nak suruh kita sama-sama berfikir

Apa motif dia??


aku tahu aku tak sempurna mana dalam menutup aurat ni tapi takkan la tak taw nak bezakan fashion islamik dengan yahudi.




Boleh pikir tak kenapa rakyat dah tak hormatkan pemimpin?

Walaupon kita berada diatas, mahu mengejar nama tapi nilai sensitiviti tu jaga la beb jangan main taram je. Ni satu dunia tengok taw. 

7 comments:

hamzah ian said...

kah kah kah..

Tipah said...

sin ta wow pa ya dhal!

cik bubu said...

okeh..islamic tahap gaban..tuih.

nas said...

memang la xpueh ati sbab fesyen tue mmg xmelambangkan islamik..
apatah lagi letak tulisan jawi kat dada perempuan..amat xsopan..
isk3... rosmah2...
mane la xkene marah...
erm....
jap2...
weyh...yang mane satu lelaki yang pakai baju belang2 putih yang buat muke poyo? xnampak pon :P

plumpy.tootsie said...

the one who come out with the idea is such a jerk who dont even understand what is Islam all about.

fndrocka said...

Owh

miss lolly a.k.a luvfareda said...

macam taik je.

boyfriend