7.10.10

Jenayah Fesyen Tudung

Bila zaman dah bertambah maju, macam-macam fesyen kita boleh jumpa..nak nak pulak fesyen tudung..dah macam henset dah aku tengok..setiap 2 bulan ada ja keluaran terbaru..

Bagi aku...

Ada yang cantik tu oke la..

kalau yang buruk tu..

omaigodek-godek sumpah buruk macam badut..

kadang-kadang aku tak paham kenapa perlu dressing sebegitu rupa..

kalau pergi parti costume takpe la jugak nak pakai manik besau-besau, ikat reben minnie mouse atas kepala, tudung ade lampu kat tepi telinga...dengan kaler wanawani sumpah buruk gila...


memang la banyak jenayah fesyen sekarang ni..

encik polis tolong ambil tindakan dengan segera!!

tak lambat lagi kami pon bakal menjadi penjenayah fesyen...ooo lalala~

tudung dah setat rambu-ramba dah tu..
lepas ni pakai tudung yang ada lampu-lampu pulak la kot..
lepas tu letak reben besaq atas kepala..
sangat la comel haktuih-haktuih kan?

(-_-")

26 comments:

.::FaTiN mUniRaH::. said...

aku ke yg buruk tu??terase tau..t__t

AyuE SurihanyOt said...

kau buruk munie?????

kau tu idola aku mana boley aku kutuk kau...

kau,nadey,hanak ngn syakira...

fevret idola tudung aku taw...walawess sila bangga ye..

.::FaTiN mUniRaH::. said...

hahaha siyes bangge!ayu surihanyot,pelakon popular jdkn aku idola..terharu kot..rse nk nanges..yela..aku kn artis bru nak mengmbang..hahaha

AyuE SurihanyOt said...

haha..kembang2 jgn cakap kuat2 ye..sensetip tu..

E L L A said...

last2 ak kembali kpd tudung bawal ye ahernye huahua :D

AyuE SurihanyOt said...

ella...haha dah malas la tu kan..

siggplus said...

heh

hamzah ian said...

hoyeah.

SYAKIRA said...

waaaaww~ mcm ada nma aku kt sni. huahuahua.. dlm byk2 pesyen tudung, rsanya yg jenis pkai klip ribbon tu mcm paling pelik! tgk kt blog org pakai lawa. kalau kita pkai mst nmpk mcm hapa gi. haha

Umie Nadhirah said...

somebody call 911 ?

AyuE SurihanyOt said...

ada org pakai cantik ada org pakai aku rasa mcm org gila pon ada...
(-_-") yg riben besaq ataih kepala tu yg tabolebla tu...

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

konpem raya taun depan ade kuar tudung yg pakai lampu kelip2 lilit kt leher.sgt rare

MOFASAD said...

al-fatihah

Heidi Shafiq said...

pasni ko wat tudung ade mp3.. baru la gempak.. :)

plumpy.tootsie said...

motif?

eiffel said...

yeah betol...aku rasa..pesen2 cm tuh..kena gk tgk org..bukan smua sesuai pkai pape pesen...

aku pown xbani sgt nk pkai tudg pesen pelik2...

akhirnye..pulang ke pgkal tudg bawal...

DuniakuAbstrak said...

kan ko pakai tudung fesyen2 gak

ciss

nurayunni said...

haha..aku pun jenayah fesyen..

Pencacai Alim said...

hakhakhak...aku suke tgk pompuan bertudung labuh

maisyara Pot! Pot! said...

lepas ni ko pkai tudung seribu satu warna. kompem comey xD

Cik Akma said...

tudung indon cukuppp :D

J. Abdullah said...

omaigodekgodekk! comelnye jeritan lu! kahkahh!

ARC™ said...

lepas pakai tudung pelik2 minnie tu buat tutorial plak, pastu jual plak
kan berlebih2an dlm pakaian tu dosa

zam.enol.arep said...

tudung saji tu cuba try komersialkn.

AyuE SurihanyOt said...

jlove:: haha..gua memang suka melatah..

arc:: ooo ye ke???apasal aku tak taw haaa???memang la aku ni cetek ilmu..

zam:: tudung saji tu nnti akak jual..

ARC™ said...

ko jgn sampai aku bg link...karang berdosa lak sebarkan umpatan lol

boyfriend