3.10.10

teka-teki orang dewasa #2

Oke boring punya pasal aku kasik teka-teki ekk..

"Apa perbezaan menara kuala lumpur dengan stadium shah alam"


aku tak dapat jawab teka-teki ni, bila diorang bagi jawapan pon aku masih lagi blur-blur sampai la aku teka kat ana. Bila aku kasik jawapan dia kata ooo paham-paham, aku tanya la dia balik sebab aku pon tak berapa nak paham kenapa jawapan dia macam tu ye la aku mana penah tengok stadium shah alam tu macam mana..hakhakhak

ana cakap.. ala hang bayang stadium ja tak payah bayang stadium shah alam pon tak pa...ooo oke aku dah paham, haram jadah sungguh sapa yang reka teka-teki ni..ehh bayangkan stadium terbuka taw bukan stadium tertutup...ngeh-ngeh-ngeh

22 comments:

nur iema said...

erkk..aku xpaham =.="

hiro said...

hanya org terpilih je faham...keh2.
teka teki lusyah seyyy.

gulagulahacks said...

orang terpilih macam lu ke Hiro?haha

gua nak jawab..
tp malu..haha

The Sharkox said...

errrr....tak paham...

AyuE SurihanyOt said...

eleh...masing2 cakap tak paham..jangan nak temberang aku la...

hamzah ian said...

kalau stadium tertutup maknanya ???


dara?? har har har har

AyuE SurihanyOt said...

hamzah...oyeah????bengong..hakhakhak

DuniakuAbstrak said...

masuk blog ko je otak aku jadi kuning..dem..hahaha

J. Abdullah said...

jadah apa benda ni pun leh jadik teka teki orang dewasa? takde benda lain ke orang kita nak fikir ah?

AyuE SurihanyOt said...

ayul:: ko je rasa macam tu..aku tak pon..haha

j.love:: haha...j.love dah marah aiyokk...aku tak taw haaa aku just menyampaikan je..lalalalala~

nur iema said...

still blurr..
otak aku xckup kuningkah??
or otak ampa terlebeh kuning nih?

T_T

maisyara Pot! Pot! said...

asal jgn bayangkan stadium tertutup? ^^

MOFASAD said...

berpijak di tanah malaysia

Kap said...

jawapan:
dua dua tak boleh pergi kursus nikah kahwin.

plumpy.tootsie said...

sesungguhnya,fikiran aku masih suci.apa jawapannya awak?saya tak faham lah

**grin**

nAmA wA jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR said...

bole tak aku bayang kan stadium old trafford??

Amoi said...

deyyyyyy

perbezaan : ejaan lah!

ish.

:ice

♥CIK SHA♥ said...

nape aku tak paham ni??adoi..lampi tol..*ngate diri sendiri..haha..

eiffel said...

disebabkan lu kata soklan lusyah...
jd gwa xpsti jwpn gwa betol ker x...atau jwpn lu lg jauhhhhhh lusyahnyer...




en blu mne ler yg bg soklan ni -.-"

AyuE SurihanyOt said...

jawapan dia menara kl laki stadium shah alam tu pompuan...


kenapa???korang pikir la sendiri..

Linglung said...

jawapan dia menara kl laki stadium shah alam tu pompuan...

kenapa???korang pikir la sendiri..

nak harapkan gua faham sendiri, mmg tunggu gua kawin la gamaknya, gua masih suci, belum tercemar dengan pemikiran mendalam dan kuning mcm ni.

AyuE SurihanyOt said...

linglung:: ahh lu ingat gua nak percaya kata-kata lu ya lu ni suci???mati hidup semula pon gua tak caya beb...hahaha

boyfriend