23.9.10

Cameron Highland # 1

Minggu lepas aku pegi tanah tinggi cameron highland..menghabiskan sisa-sisa cuti bersama keluarga amat seronok sebenarnya...sampai je sana udara sejuk tu amat terasa lalu aku pon menghantar pesanan ringkas sms kepada encik buncit...

"Awak sini sejuk la"...aku tekan butang sent..





seminit kemudian...tet tet tet tet...mesej masok...

"pakai la pashmina pakaian rasmi awak tu..alah Malaysia ja pon, dok perasan melancong luaq negara pulak"


Dem... kot la nak balas nak pelok aku bagi hilang rasa sejuk ka apa ka...hampeh hampeh!!


gambar sekadar menghiasi entry...

sudah-sudah la tu puji aku cantik..aku dah tersedak-sedak dah ni...

16 comments:

hamzah ian said...

CANTIKNYA...

Nurul Ayu said...

terima kasih hamzah..(sambil pintal-pintal rambut)

MOFASAD said...

sweet gitu...


gua rindu bidadari gua di sana... ermmm

Nurul Ayu said...

farid..internet dihujung jari kan...pegi ym ke skype ke bagi hilang rindu tu...=p

Amir Syahir said...

keh2...romantiknye di telan kolestrol..aahhaha

Whoopz said...

Manis.. Sila kurangkan gula..

Anonymous said...

ya Allahhhh cantiknya cantiknya bunga kaler merah kat belakang lu tuu. cantiknyaa!! subhanallah!

hikhik

MOFASAD said...

dia takle on9 lagi..umah dia tak masuk ternet lagi...


rindu bangat

plumpy.tootsie said...

KAH KAH KAH!

encik buncit lu cool.

xde pashmina,sweaater pun boleh.

lol~

Unknown said...

gyahahahahahahaa..aku suka komen j.love!!!

oit takderk button like ker???gyahahahahahaaahaha




oit..asal ayat ko

"menghabiskan sisa-sisa cuti bersama keluarga amat seronok sebenarnya..."

rasa cm baca ayat berd r plak..hahhahaha..

owh ptot tmbah..'amat seronok tau'

gyahaahahah

Cik Lily Putih said...

huahuahuahuahua.. en buncit awak tu sama cam mrBig kite lah

Duniakuabstrak said...

amboi..kemaen lagi fesyen tudung dia..kalah artis..ditambah dengan baju kaler purple menyilaukan mata

CUN

haha

Nurul Ayu said...

hahaha...ye la2 aku je perasan sendiri...

Ahkak Geli said...

cantik spek matik mookcik..hahahhah

Nurul Ayu said...

akak saya tak paham..hoho

zam.enol.arep said...

mesti segan2 sendiri. mesage x seperti diharapkan. haha

boyfriend