23.9.10

Cameron Highland # 1

Minggu lepas aku pegi tanah tinggi cameron highland..menghabiskan sisa-sisa cuti bersama keluarga amat seronok sebenarnya...sampai je sana udara sejuk tu amat terasa lalu aku pon menghantar pesanan ringkas sms kepada encik buncit...

"Awak sini sejuk la"...aku tekan butang sent..





seminit kemudian...tet tet tet tet...mesej masok...

"pakai la pashmina pakaian rasmi awak tu..alah Malaysia ja pon, dok perasan melancong luaq negara pulak"


Dem... kot la nak balas nak pelok aku bagi hilang rasa sejuk ka apa ka...hampeh hampeh!!


gambar sekadar menghiasi entry...

sudah-sudah la tu puji aku cantik..aku dah tersedak-sedak dah ni...

16 comments:

hamzah ian said...

CANTIKNYA...

AyuE SurihanyOt said...

terima kasih hamzah..(sambil pintal-pintal rambut)

MOFASAD said...

sweet gitu...


gua rindu bidadari gua di sana... ermmm

AyuE SurihanyOt said...

farid..internet dihujung jari kan...pegi ym ke skype ke bagi hilang rindu tu...=p

hiro said...

keh2...romantiknye di telan kolestrol..aahhaha

Whoopz said...

Manis.. Sila kurangkan gula..

J. Abdullah said...

ya Allahhhh cantiknya cantiknya bunga kaler merah kat belakang lu tuu. cantiknyaa!! subhanallah!

hikhik

MOFASAD said...

dia takle on9 lagi..umah dia tak masuk ternet lagi...


rindu bangat

plumpy.tootsie said...

KAH KAH KAH!

encik buncit lu cool.

xde pashmina,sweaater pun boleh.

lol~

eiffel said...

gyahahahahahahaa..aku suka komen j.love!!!

oit takderk button like ker???gyahahahahahaaahaha




oit..asal ayat ko

"menghabiskan sisa-sisa cuti bersama keluarga amat seronok sebenarnya..."

rasa cm baca ayat berd r plak..hahhahaha..

owh ptot tmbah..'amat seronok tau'

gyahaahahah

CikLilyPutih said...

huahuahuahuahua.. en buncit awak tu sama cam mrBig kite lah

DuniakuAbstrak said...

amboi..kemaen lagi fesyen tudung dia..kalah artis..ditambah dengan baju kaler purple menyilaukan mata

CUN

haha

AyuE SurihanyOt said...

hahaha...ye la2 aku je perasan sendiri...

*Miss Geli^ said...

cantik spek matik mookcik..hahahhah

AyuE SurihanyOt said...

akak saya tak paham..hoho

zam.enol.arep said...

mesti segan2 sendiri. mesage x seperti diharapkan. haha

boyfriend