24.9.10

aku stalker terhebat

wahai encik buncit...

amboi-amboi-amboi punya la tak maw kita kutuk dia punya rambut sampai setting dia ja boleh tengok profile picture tu...

huh...awak ingat saya budak tadika lagi ka???

saya stalker awak taw...ingat saya tak boleh amik gambar awak ni???

saya taw awak nak kelihatan hensem lagi kacak bergaya..tapi ini bukanlah satu jalan penyelesaian ye...bak kata orang tua-tua bukan senang nak jadi senang dan bukan senang nak jadi kacak kalau dah kita ni tak berapa kacak...

Sila-sila la potong rambut kamu yang macam mop lantai tu

sebelum saya bertukar menjadi hulk hogan

huarrrghhhhhh....bukak baju!!!!

Bagi saya awak dah cukup kacak dah ..awak sahaja dihati saya...(sesetengah tulisan dibesarkan untuk mengambil hati balik)..

lemparlah shahz jaszle ke zack zukhairi ke lee min ho ke saya tak nak kat diorang...saya nak kat awak je...


tapi kalau betol diorang ada depan mata nak jugak la tangkap gambar amik otograf kan...ngeh3

ohh gua sayang lu ketat-ketat encik buncit..oleh itu




ku tak mahu lemas dalam rambutmu

14 comments:

eiffel said...

owh..tips-tips tok kacak rupanya

nasikputeh said...

hahaha..

oke wat rambut gitu..
baru la artis..

hohoho..

selekeh itu seni.. yeyeh...

n i k l i s a said...

haha. potonglah rambut mu sebelum ayuerobin potongkan.

*Miss Geli^ said...

ishh..ayue, kalu kat atas lebat, kat bawah camne ye????

eh, komen ni kira relevan tak?
alamak..kena maki ni karang

AyuE SurihanyOt said...

seni la sangat kan...


hahaha...akak saya tak kawin lagi taw...jangan potong stim saya nak kawin...takot pulak lebat2 ni...

plumpy.tootsie said...

kalah alleycats.hohohoho~

Peminat Katie Holmes said...

ok apa. macam tu.
baru nampak serabut.haha

hamzah ian said...

kak geli komen lucah je.. hahahahha

zam.enol.arep said...

kalau rambut gua jenis gulung2, memang macam ni juga jadinya. hey back to oldies lah kakak. ;]

MOFASAD said...

rambut macam ian dah.

kah kah kah


wow!

romen tik entri nie!

Wan Perlis said...

oh entri untuk balak
baik wat rambut no4 ja
jimat kos

tiba tiba anon said...

ehkekekkeke ...
tumpang tanya ...
'rambut' area mana yayang??
rambut 'kepala' ni penting tau
xyah cantas!!

kalau lemas pun
tetap lemas dlm iman.
nikmattttt
yer tak??


>>___<<

DuniakuAbstrak said...

ok la tu ayue...nanti kalau mop takde kat rumah boleh guna rambut encik buncit..

aku sokong 100% encik buncit kekalkan stail rambut dia

hahahahaha

J. Abdullah said...

rambut kembang ar style.

boyfriend