22.9.10

"GUA TAHU ITU SIAPA"

Gua dengan berbesar hati nak join kontest kawan lucahan gua yang gila seks ni...hamzah ian


Oke gua syak ni bapak dia tengah sengih-sengih sambil pegang pisau lipat..penat gua fikir taw hamzah,macam tak ikhlas je nak bagi hadiah..gua sekeh jugak lu karang..

nak tag...Zam Enol Arip, Farid Maupusat dan Kawai Eiffel

siap...gua nak hadiah melancong boley???

12 comments:

fairuz said...

haha.mesti kau menang kan.sebab jawapan kau betul.yeayyy

hamzah ian said...

noted.. orang ke3 join..

AyuE SurihanyOt said...

fairuzz:: iya2 ja kan ko ni..mana ko taw aku menang...hampeh..


hamzah:: bagi la aku menang...plisss aku nak duit tu...=(

hiro said...

pakai bju melayu pun nmpak seksi lg.haha

fairuz said...

aku tau la kau menang.aku da tanye hamzah. har har har..

kata kila said...

mesti ham ham pakse ko join kang.haha

plumpy.tootsie said...

aku rase, sebelah dye ialah jiran sebelah rumah yg dtg beraya smbil melantak kuih raya dan hamzah pun tersenyum malu melihat akan jirannya.

Nadia H. said...

jwpn kite same!
sep2 sikit..
haha..

*Miss Geli^ said...

cesssssss...itu ke hamzah??

tak ganah pum muke die?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

kena tanya ngan atuk dia bila nak kawen tu yang tersengeh tu

Anonymous said...

Good fill someone in on and this post helped me alot in my college assignement. Thank you as your information.

Sharinginfoz said...

siapakah dia orangnya? hmmmmm susah gak nak teka ni

Free Header

boyfriend