25.7.10

ego seorang kawan

Bila dah jadi manusia ni..banyak hati kena jaga taw..hati mak ayah, hati boyfriend, hati suami, hati kawan, hati family sekali dengan hati kucing pon kena jaga...

Tapi bila hati aku dipijak lumat-lumat..perasaan aku kau buat macam sampah...memang agak kurang ajar la namanya tu..ya aku taw kau tu kawan aku tapi kadang-kadang setiap patah perkataan kau tu menyakitkan hati aku taw..kau sedar tak semua tu??dem memang la tak sedar sebab kau ikut sedap mulut je cakap...


Tak nak cakap dengan aku...ahhh aku lagi suka..sebab tak de la menyakitkan hati aku sangat...sori la weii aku memang ada kutuk ko belakang-belakang..tapi at least aku pernah mintak maaf dengan kau kan..maafkan aku kalau aku bersalah..dan aku berharap ko baca blog aku...bukan aku seorang ja dah terluka..tapi ramai lagi...

Aku terlalu ego untuk menegur atau kembali berbual dengan kau...sebab aku dah muak dengan kata-kata kau yang menyakitkan hati aku...maafkan aku sekali lagi...kerana aku terlampau ego...


EGO AKU MEMBATASKAN SEGALANYA...


ahhh gua emo lagi ini malam..harap maaf dengan entry yang agak celaka ni...

10 comments:

J. Love said...

ah. sedar pun lu gua ni manusia. gua pun banyak gak hati nak kene jaga. sorry ah terlepas pandang jage hati lu. hati kucing gua pun gua lupa jaga. terpaksa gua sogok dengan iams dua mangkuk penuh tau!

gua cakap sedap mulut sebab takkan ah gua nak cakap tak sedap mulut plak? kan ke pelik tu? lu ni. gua paranawei kang baru tau.

lu jangan saje saje plak nak buat ego tanak cakap dengan gua lagi. DVD supernatural gua lu tak pulangkan lagi ni.









eh ayue. gua syak gua salah channel ah. jangan rage kat gua plak k sayang.... hihi

Farid MOFASAD said...

ah. sedar pun lu gua ni manusia. gua pun banyak gak hati nak kene jaga. sorry ah terlepas pandang jage hati lu. hati kucing gua pun gua lupa jaga. terpaksa gua sogok dengan iams dua mangkuk penuh tau!

gua cakap sedap mulut sebab takkan ah gua nak cakap tak sedap mulut plak? kan ke pelik tu? lu ni. gua paranawei kang baru tau.

lu jangan saje saje plak nak buat ego tanak cakap dengan gua lagi. DVD supernatural gua lu tak pulangkan lagi ni.









eh ayue. gua syak gua salah channel ah. jangan rage kat gua plak k sayang.... hihi

Berd said...

h. sedar pun lu gua ni manusia. gua pun banyak gak hati nak kene jaga. sorry ah terlepas pandang jage hati lu. hati kucing gua pun gua lupa jaga. terpaksa gua sogok dengan iams dua mangkuk penuh tau!

gua cakap sedap mulut sebab takkan ah gua nak cakap tak sedap mulut plak? kan ke pelik tu? lu ni. gua paranawei kang baru tau.

lu jangan saje saje plak nak buat ego tanak cakap dengan gua lagi. DVD supernatural gua lu tak pulangkan lagi ni.









eh ayue. gua syak gua salah channel ah. jangan rage kat gua plak k sayang.... hihi

hellioz said...

ah. sedar pun lu gua ni manusia. gua pun banyak gak hati nak kene jaga. sorry ah terlepas pandang jage hati lu. hati kucing gua pun gua lupa jaga. terpaksa gua sogok dengan iams dua mangkuk penuh tau!

gua cakap sedap mulut sebab takkan ah gua nak cakap tak sedap mulut plak? kan ke pelik tu? lu ni. gua paranawei kang baru tau.

lu jangan saje saje plak nak buat ego tanak cakap dengan gua lagi. DVD supernatural gua lu tak pulangkan lagi ni.









eh ayue. gua syak gua salah channel ah. jangan rage kat gua plak k sayang.... hihi




hamsap
virus mereka dah merebak kat gwa
tolongggggggggggg

gyahahahahah~

Linglung said...

byk juga manusia mcm ni kat sekeliling gua..gua kalau dah tak tahan sgt, gua tinggalkan saja, kalau dia dpt pikir baik2, dia jugak yg cari gua balik..peace!!

safiyyahosman said...

hohoho...chill beb..ego kdg2 baik untuk org y mcm tue:)...

mcm linglung ckp..:)...

Hamzah Ian said...

kawan jadi lawan..

Hapiz Rahman said...

sabar.. entri lu tak celaka pun.. hahaha,. ok je..

dah jangan emo sangat x bek ooo

J. Love said...

macam cilake.

AyuE SurihanyOt said...

tak kira..mahu emo jugak..

boyfriend