30.7.10

BANTURA!aku datang ni...sila sambut dengan karpet merah

Sekarang pukul 5.30 pagi dan aku tak tidur lagi...aku bukan sengaja tapi terpaksa sebab esok aku akan ke Pahang bersama ahli-ahli kelab dangdut yang lain untuk program fasilitator di Sekolah Menengah Bandar Tun Razak(BANTURA)...

Waktu ni jugak la aku nak jahit vest bagi kecik (memandangkan berat dah turun 3 kilo), nak jahit seluar trek yang terkoyak kat ehem-ehem, nak packing barang, nak kemas bilik yang cam tongkang pecah! Hadoii banyak tol kerja kena buat..

Aku pergi sana 3 hari, berjimba-jimba dengan budak sekolah pon best juge, boleh menambahkan anak ikan kenalan..

Yang pastinya aku cuak nak mampos sebab aku kena jadi ketua fasi..aku dah la mengarut je banyak kang tak pasal-pasal terpesong akidah budak-budak tu..pufffff(-_-")

Doa-doalah aku berjaya menyampaikan ilmu yang berguna dan bukan meninggalkan tahi di sana...

Yang baik semuanya datang dari Allah S.W.T dan yang buruk datangnya dari aku...


P/S:: doakan gua tak buat lawak bodoh depan bebudak tu sebab aku tak nak kelihatan sangat bengap...tolonglah...

14 comments:

J. Love said...

mengarot takpe, mencarot jangan.

nanti bebudak tu mencarot cam gua je kejenye.

john bert said...

aku taknak masuk paper fasi cabul kehormatan pelajar lelaki. ko jangan nak wat hal.

eiffel said...

bhai...suar lu musti koyak kt celah kangkang kan..muahahahaha

ntah saper la yg lantek lu jd ketua fc...musti buta orgnyer...kikikikiki



my blog
xchange ur link

AyuE SurihanyOt said...

j.love:: gua pon takot cm tu je der..rosak la anak bangsa...


john:: haha..cisss...sembang macam aku keji sgt...aku ni baik taw...=p


eiffel:: tu la...gua dah ckp awal2 tapi diorang pilih gua gak..saje la tu nak nganjing gua...grrrr

ZieSalikan said...

mgarut x pe..tapi jgn ajar bukan2 tau,...

Hasrol Nizam said...

all the best ayue.. :D

Tak mahu semua, jangan buang semua

Hamzah Ian said...

fuhyooo... lu jadi ketua fasi... pergh.. dah la cun.. wa~~

Wan Perlis said...

ketua fasi?
rosak2

alvin takda umah harga 8juta said...

apa la nasib kau disana??

rindukan aku ke nanti??

DuniakuAbstrak said...

slamat berjuang ayue =)

tak payah jahit kat ehem2 baru la seksi bergaya

arifadela said...

hahaha...ade ke kelab dangdut???
best giler...

nany said...

haha.gudlak kebebeh!lau ko terlepas wat lawak bodo..ckp j la nga trend skg kat u wat lawak bodo..haw3

Hapiz Rahman said...

setuju dengan j.love,, hahahahaha... good luck wei.. (walaupun aku tahu ko pasti akan buat lawak bodoh kat sana,, haha)

Anonymous said...

the precious thoughts you presented do help the research for my company, thanks.

- Lucas

boyfriend