19.7.10

Kadang-kadang aku terfikir...

Kadang-kadang aku terfikir...


















Kenapa Remy Ishak tak jadi boifren aku haa??


tu je yang aku pikir buat masa ni...(>______________<)..

haa bilik aku dah siap kemas...dem seminggu dah masuk utm baru siap semua...duit pon banyak habis beli tu beli ini...macam air je duit aku keluar, alaa macam air kencing tuuu, laju je kan...









Tadaaa...meja aku nak belajar selama 2 semester..
sila abaikan buku yang belambak tu..
Buku yang pakai cuma 2 bijik je sem ni..yang lain buat perhiasan..


Hidup Kedah!!



ok tak de kaitan..bai!

22 comments:

Umie Nadhirah said...

Nak gantung Kedah jugak dia ni..

Hidup SARAWAK..HAHA!!

Nape minat Remy Ishak? x geli ke?
Umie geli tgok dia..Jangan Marah Ayue ^_^ HAHA.

Farid MOFASAD said...

bbbooooooooo kedah! hehehe





sayang tak mo marh2...

:)

zack zukhairi said...

bukan ah! buku yang pakai untuk sem ni ada 3. kau lupa 1 lagi - tafsir quran yang besar gedabak tu. :)

SyerAgh said...

remy bukan dgn maya ke? ahaha

ahchOng's said...

remy sekarang kt henry gurney sbb tikam farouk..pilih la roy jadi temanmu

@yuE said...

gila awal korang bangun...haha ok paham hari isnin kan...=p



umie:: xpe aku tak kisah pon...haha yang penting remy dihati...muka melayu...tu sebab aku suka...=p


farid:: booo selangor...wek..=p


zack:: ok yang tu ko nampak dulu...haha ye la 3 bijik buku...=p


syeragh:: maya tu sape plak dah???adoiaiii...clash la cenggini ngn remy...


ah chong:: roy tu hensem ke???

Pelatt said...

tahik

Hamzah Ian said...

meja merah.. wah2.. buku banyak.. gile2..

Hamzah Ian said...

remy??? bukan die gay ke???

shazika said...

wohaaa..
semangat kental kedah

J. Love said...

lu pun rajin bace buku novel cintan cintun ke? <-- accusation secara rawak.



hidup JOHOR!

miEz haNeM said...

remy ishak tu bukan kaki pukul ke?

@yuE said...

hamzah & hanem:: hehe...aku suka tengok badan ketol-ketol dia ja la...



J.Love:: perghh macam mana lu taw ni...lu stalk gua ke hape??hakhak

lumut said...

grrr..kalau remy ishak bf ko..
ak pon nak ngamok beb..hee

hiro said...

i like kedah..hiii

DuniakuAbstrak said...

apesal remy ishak? samy vellu ko nak letak kat mana? tak baik curang..haha

@yuE said...

ayul:: sengal la kau...aku takde skendel dgn samy vellu ok..samy vellu yg nak kat aku tapi aku dah rejek awal2...hahaha

Miss ... said...

kedah je ke idop ?? kekeke

Linglung said...

mau stgh jam lu kemas meja kasi itu mcm kan? keh keh keh

@yuE said...

miss:: ye idop kedah...ahahaa


linglung:: bukan stengah jam derr...seminggu aku kemas meja tu...

norfaridahanum said...

siot..aq pun nk dia jadi bf aq..

owh,hye! =)

Umie Nadhirah said...

o..sebab dia muka melayu..
i see ^_^

boyfriend