21.8.10

3 hari yang lepas

3 hari yang lepas..genap setahun aku blogging..kalau korang baca entry aku dari start blogging memang tah pape, aku nasihatkan jangan baca sebab dikhuatiri akan muntah darah...

motif blogging??suka-suka nak tulis walaupon bahasa melayu aku dapat B3 je masa SPM...bahasa inggeris lagi hebat aku rasa, bukan nak riak tapi kenyataan..(bahasa inggeris tahap sekolah rendah sahaja jangan tertipu ye)...ahh sekarang ni aku nak belajar bahasa korea pulak..mungkin nanti boleh jumpa Lee Min Ho mana tahu...Maria Ozawa pon boleh... eyh??tu jepon kan...



Sekarang ni pon cam malas dah nak pi jenguk blog-blog orang, kekangan masa la katakan..aku singgah baca entry blog-blog yang aku follow je..tu pon dah banyak!!!tak larat nak baca ok, kena pulak blogger yang update 20 entry sehari...masak gak la nak pi blog dia ja 24 hours...lol


Aku nak baca pon tengok mood jugak, kalau blogger tu update panjang berjela aku akan amik masa buat air teh dulu, sediakan biskut jacob atas meja..hoh lepas tu baru baca...baru la ada feel..kalau aku tengah study aku akan baca entry yang ringan-ringan ja..aku gelak ketawa riang gembira dulu baru sambung study balik...


Setahun blogging ni jugak aku rasa aku dah mula dapat member-member blogger yang sengal...mungkin member blogger aku bukan dikalangan blogger yang terkenal dan kebanyakannya hanya picisan..dah la picisan suka cakap lucah pulak tu...ok sila terasa wahai bloggers...


Aku seronok nak blogging sebab aku tahu ada orang baca entry aku, cukuplah sekadar ada kawan yang menyedari kewujudan aku..boleh berkongsi suka dan duka kisah hidup aku, boleh melihat kawan-kawan yang ketawa membaca entry aku...walaupon pada hakikatnya aku tak nampak pon korang..tapi komen-komen korang tu dah buat aku rasa dihargai...=) ohh serius gua tacing ngan lu orang...


Tidak dilupakan kepada SILENT READERS blog aku, wohaa thanks weh...member-member kos aku, member sekolah, member matrik, member facebook, member-member encik buncit dan encik buncit juga...Thanks sebab sudi singgah blog picisan ni..blog ni takde manfaat pon kalau baca..suka-suka hati aku ja nak merapu...disclaimer kat atas tu pon dah tertulis so kalau tak suka tak pa boleh pegi blog-blog comel letak gambar sendiri banyak-banyak..aku tak comel pon biasa-biasa ja..tengok muka aku pon rasa nak lempang laju-laju...


Macam haramjadah jugak entry kali ni, mungkin terasa nak mati dah...tak pe kawan-kawan mengingati mati tu kan sunat...ok gua nak bagi serangkap pantun untuk member-member gua...

kalau ada sumur diladang 
boleh kita menumpang mandi
kalau ada umur yang panjang 
boleh kita melucah lagi


aku tak pandai bersastera-sastera nih...jadah ape wei budak engineer nak bersastera...malas ahh aku!!

21 comments:

hamzah ian said...

sedihnye.. nape la gua terase gua ni blogger lucah.. ciss..

sob2.. sedih woo.. dah setahun rupenye.. sob2..

john bert said...

akak ni cute taw. pemes letop2 lagi. nak sign...

eh, lpe mlucah. tgu berbuka nti kte mlucah k..janji tau..

Hellioz said...

blogger picisan rules!!!


gyahahahaahaha~

MOFASAD said...

ok.

aku terasa

Nurul Ayu said...

hamzah:: betol la tu...blog kau paling lucah yang aku penah baca....


john::jadah ape nak melucah ngn lu..tak pasal2 gua dapat lebam sebelah mata dari mafii...


hellioz:: waklu...lu bukan picisan hellioz...gyahahahaha ahhh tak reti ahh gelak cam lu..

Nurul Ayu said...

farid:: mmg patut pon hang terasa...

hamzah ian said...

kalau ada sumur diladang
boleh kita menumpang mandi
kalau ada umur yang panjang
boleh kita melucah lagi

Nurul Ayu said...

tak payah ulang2 hamzah..aku sekeh kang...

zam.enol.arep said...

ni wat entry sambil bilang umur eh? ahahaha

zam.enol.arep said...

ayat macam org2 tua jahat yg baru nak insaf. ahahaaa

Anonymous said...

hi. gua silent reader lu. baru ni nak komen. hikhikhikhikhik.

Nurul Ayu said...

zam:: akak awet muda ok..tak kisah sangat pasal umur ni..cuma amal ibadat tu nak lebihkan...



j.love:: ahha gua pon bukan kenal lu sgt..lu ni skendel blogger2 btg berjuntai kan??

Duniakuabstrak said...

kalau ada sumur diladang
boleh kita menumpang mandi

silakan..toilet rumah aku sentiasa terbuka utk ko tumpang mandi..jgn risau, siap ada lubang skodeng lagi..hehe

apesal tacing2 nih?

meraikan genap stahun blog ko la ni eh?

(^_^)

Nurul Ayu said...

hehe..ye la...taksedar pon dah setahun blogging...=p

Amoi said...

apa LEE MIN HO ada dalam blog ngko ni?


I am a big fans of him

LOL

Azwan Azmi said...

macam ucapan majlis perasmian je...anyway dah tua blog ang

LUMUT said...

wow..femesnye lu...
cmne nak jadik femes mcm lu?
gua nak kaya ngan blog ni...buleh ke ek?
ajar kan..

gua nak ramai follower mcm lu la...


oi oi

Nurul Ayu said...

amoi:: aku awek lee min ho la..takkan tak kenal kot??


azwan:: blog ja tua..aku tak tua..


lumut:: woi2 hang ni nak kena flying kick ka apa nih???blog aku picisan je okeh...

Akulah Aqilah Itu said...

haha. lawok2.. =D

Azwan Azmi said...

jap kalau ikut..blog kao ngan blog aku lebih kurang je umor dia...beza hari je kot

nasikputeh said...

ttbe aku rase cam muda lak..

pe jadah..?? hahaha

boyfriend