6.8.10

kecewa kemudian gembira berjimba-jimba

Petang pegi tengok bola sepak tapi hampa sebab KTDI kalah..

Bila malam menjelma, tengok sepak takraw pulak..lawan dengan musuh agak ketat K10..diorang ni main saiko habis..naik menyampah pon ada nasib baik kalah..ok diulangi KTDI menang yeeee....


diantara penyokong K10...sampai basah seluar haa nak sokong punya pasal..
ok aku tak sengaja ok..tertengok!bukan saja-saja tengok...

barisan terkuat team KTDI..
team last, lagi 2 team tak sempat  nak amik gambar..
bila dah abis, nak balik kolej, member-member aku pakat cop yang pakai kie tu..
errmmm adik nama apa ek??(0_o)

Tahniah kepada pengurus sebab pandai atur strategi..
budak-budak ni main sampai menari-nari..punya la nak saiko pemain KTDI..
alah....Yang hebat tetap hebat ok...lalala~
Rasa puas hati sangat menang walaupon bukan aku yang main..haha
puas sebab K10 kalah..ngeh3

apa-apa pon encik buncit dah mengamuk dah..mampos aku..
ye la malam jumaat kot...
nak pi pujuk jap nih...(-_-")

Majulah Sukan Untuk Negara

*K10 dan KTDI adalah nama kolej di UTM skudai*

12 comments:

Anonymous said...

ape kene mengene post ni dengan boyfriend lu mengamuk?

Hellioz said...

gwa pon pening same macam jlo
gyahahahahaah~

john bert said...

malam jumaat mmg cepat sikit sangapnya. g layan cpt. haha

Unknown said...

gwa rsa boy lu ngamok sbb lu fokus sgt tgk pemain sepak takraw tuh...*unsur jeles di situ

Duniakuabstrak said...

K10 menang saiko..kira diorang da puas hati la tu..haha

mlm jumaat? erk? apekah? hahahaha

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

asl kau xmain skali
kl ko main mst menang

hamzah ian said...

hahaha... lawak2..

MOFASAD said...

kalau ko sanggap... pergi beli dildo sana.. tak de duit cakap. aku bagi

Frodo Baggins said...

mlm jumaat, aura dia lain sikit.
medula oblogta x stabil.
jgn memain. hulurkan je beliau coli ke,
ky jelly ke .. sejuk ler tuh!


>>___<<

Nurul Ayu said...

boifren aku marah la pi sokong jantan len men takraw..dah tu aku tak layan dia plak..rilex je tak mesej dia..huhu


dildo pon aku tak taw ape bende weh...tolong lah jgan ajar aku benda2 lucah ni...tlg lahhh...aku masih suci dowhhh...=p

malam jumaat adalah malam bersama keluarga..ada mengerti??

Frodo Baggins said...

jadi??
bila nak update?

Amir Syahir said...

best gler lu leh layan betis laki.

boyfriend