23.8.10

tidoq la mangkok!

Aku suka buat kerja last minit...memang rasa nak maki sebab tak boleh tidoq dengan nyenyaknya...tak boleh bayang tidoq pelok encik buncit, tak boleh mimpi romen-romen indah-indah...

dem betol!!bila nak siap assignment aku nih!!!

17 comments:

zam.enol.arep said...

haha. ganas tol impian mimpi seorang gadis. haha.

sdg bengang ni. sila ziarah blog gua kalau sempat kak. =[

nasikputeh said...

oi mangkuk...

dah taw byk kerja post entry wat pa...???




ade gaya cr gaduh x..?
hahahahahaha..

eh pesal header lu comel gt?
x gangster langsung~

*jeles sbenanyeee.. ehe*

eiffel said...

apa kena mgena buat kje last min dgn tido pelok c buncit???? -.-"

MOFASAD said...

zzzzz

Hamzah Ian said...

apehal baru gua nampak cita-cita lu ni??

john bert said...

mimpi romen2 tak batal pose, tp nikmat. bes kan?

lumut said...

kantoi kau suke mimpi2 kan?cisss.haha

AyuE SurihanyOt said...

zam:: ye2..akak nak gi la ni blog hang...tunggu sat na...

nasikputeh:: entry 2 3 kerat ok la tu...nak pedajal org mcm berd buat...hampeh...

eiffel:: hang tak tgk cita korea ka????


hamzah:: apa cita2 aku hamzah???

john:: aku tak penah mimpi romen2...siyes tak penah dowh...

lumut:: hang jgn jeles plak...=p

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hooooooooooooooooooooooooooooo


agak keterlaluan tapi maks sukeeeee!!!
siapkan keje tu weyh :P

~^CoKLaTsToBeRi^~ said...

haha. lawa header akak.

AyuE SurihanyOt said...

miss lolly:: dah siap dah..ni next assignment pulak..huh

coklat:: tenkiu2...hehe

fndrocka said...

liar jugak fikiran kau ni.

kalau tak buat asignment skali skala takde hal kut...hehe

alvin takda umah harga 8juta said...

kau ni sakit otak!!
kesian kau..

hai kaum nomad..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

suruh dia telan limau nipis 8juta guni kompom hilang buncit

DuniakuAbstrak said...

kegatalan utk ko kawin mmg jelas d situ

last minit best ape..hati berdebar2..pgerakan menjadi pantas..otak ligat berfikir..dari lembap tetiba genius

hahaha

aku pon slalu setel keje last minit..hehe

Berd said...

Jangan la kuat sangat melucah.

maisyara Pot! Pot! said...

jgn malas. nnt tak leh kawen. <- mak aku yang ckp. ;p

boyfriend