14.8.10

santapan mata di bazar pon sodap aihh

Aku baru lepas melantak ayam percik dengan keteow goreng ni..melantak ok melantak bukan makan..serius pelahap nak mampos..kalau mak mertua tengok confem

"REJECT"

Nafsu makan kuat sungguh..geram betol aku..berbuka tadi aku makan bubur nasik dengan kuih koci..perghh marvelous beb...macam yang aku kata la senang makan bubur ni masa berbuka..suap telan suap telan tak gaduh dok kunyah-kunyah..sumpah heaven..(dasar anak dara pemalas)

Satgi aku tak sahur dah kot..kira sahur sekarang la..insyallah tak pengsan esok..2 hari punya puasa banyak betol dugaan..kepala aku ni mengada-ngada taw tak..siang dia sakit bagai nak rak tapi bila malam pulak tetiba jadi ok boleh loncat-loncat men zeropoint lagi..dem betol...lagi satu time nak berbuka tu sakit kepala tu slow-slow je dia hilang, tambah-tambah tengok makanan banyak kat bazar, belom lagi bab cuci mata tengok anak ikan..waklu*

haa..sapa yang dok kat UTM skudai nih boleh la pi bazar kat Taman U...serius best wehh..banyak pilihan makanan boleh korang sapu...

Yang semalam aku pi bazar kat Pulai, tak best langsung,dah la jalan berhimpit-himpit...jenuh la jaga dada tak bagi berlaga dengan manusia bernama adam..huh diorang pon saja ja kan jalan nak himpit-himpit pas tu mula la nak marah-marah kaum hawa pakai ketat nampak kejadah ape entah...yang sibuk tengok dada orang pasaipa..tengok makanan ja tak boleh???makanan tu kan sedap...korang kira nak sedap yang tu ja kan...lempang maw lempang?????


ok emo!!bai

26 comments:

Hamzah Ian said...

jangan la jd buncit.. tlg la..

AyuE SurihanyOt said...

perut aku menten slim lg ni bai...

Nadia Helena said...

mak ai byk gile mkn..

AyuE SurihanyOt said...

benda wajib...hehe

MOFASAD said...

harap lega dengan demam tu lepas tibai ayam percik.

hahaha

DuniakuAbstrak said...

ayue ko makan brape tan skali berbuka?

ZACK ENTRY said...

sebaik-baik berbuka adalah tidak makan sekenyang-kenyangnya..selamat berpuasa..=)





Ekspedisi Jelajah Gua - Episode 2 (Gua Angin)

Hapiz Rahman said...

dah terpampang muka ko n tetiba aku jadik malas nak komen.. hehehe

gurau ja...

bagus la dah sihat sikit..

abis nak buat macam mana, dah kaum hawa duk menunjuk, kami yang kaum adam ni mestilah tengok atau tertengok... kami mempunyai perasaan ingin tahu yang kuat.. :)

siggplus said...

orang kata, santapan ni ada 2 jenis.

1. santapan jasmani
2. santapan rohani

jadi tak pelik kalau ada orang baca doa berbuka puasa sambil tengok dada gadis-gadis.

AyuE SurihanyOt said...

farid:: aku punya tekak plak yg sakit nih...mengada!!


ayul:: erkkk aku tak timbang der...


zack:: selamat berpuasa...ni mcm nak mngata aku ja...(-_-")

AyuE SurihanyOt said...

hapiz:: cet..aku taw la hang ingat aku cantik..tuhan tak selalu bg apa yg kita nak..haha



sigg:: aku tak pelik...memang lumrah mcm tu dah..

nur_nj said...

semoga kesihatan makin baik sepanjang Ramadhan.
awal2 puasa memang selalu mcm tu.
btw, dah baca berita pasal ribut kat bazar ramadhan di Melaka?

alvin takda umah harga 8juta said...

dada ayam lagi sedap..
aku suka tgk dada kucing..
ada 6puting,,lebey seksos..


wootttttt

zam.enol.arep said...

tidak ku pinta lahir ke dunia. tidak ku duga di bazar banyak dadaaaa....

maisyara Pot! Pot! said...

pehhh. u pun kuat lantak erk? kita geng. hahaha xD

J. Love said...

ha. bagussss! jantan memang takde bende lain nak tengok. pastu salahkan kite. cibs sungguh

beautiful_rose said...

makan....selagi mampu
jgn tak larat terawikh suda...... =p

AyuE SurihanyOt said...

nj:: erkk...asal aku tak taw pon??ada ka??huhu


alvin:: ahhh kau mmg gila seks..mmg tak yah ckp la..ngn dada kuda pon lu bernafsu..haha


zam:: jadi budak baik zam..akak ngadu kat awek kau nnt..haha


maisyara:: ehh sudah semestinya anda dan megi...=p


j.Love:: tahu tak pe..hangin aku...


beautiful:: hehehe...larat2..

kucinglipat said...

mengikut kajian, pahala puasa lelaki banyak habis kt bazar ramadhan

AyuE SurihanyOt said...

betol la kot kajian tu..haha

Hamzah Ian said...

ntah pape komen zam

AyuE SurihanyOt said...

taw tak pe..ahh kau dgn dia sama ja..

cikmay said...

haip...samat berpuasa tuan belog.*1st time ni jejak kaki kt cni.terus rase nk follow.eh dah follow cos u sempoi abes.kipidap babeh.*

Berd said...

wah lucah nya entry ni!

john bert said...

haha. dah perempuan tunjuk, laki tgk jelah. gila xnak tengok? lawa tu bulat2. geram je. haha

AyuE SurihanyOt said...

cik may:: hoho tenkiu2..


berd:: lucah ke???kau tu mmg fikir lucah je...


john:: woi2...puasa la..bulat2 pulak..

boyfriend