8.8.10

Untukmu sayang

Anak sedara aku sakit...
Doakan dia cepat sembuh ya kawan-kawan..


macam budak besar dah aku tengok..hehe
budak kecik ni nama dia SYAFIQ..=)

bersama kakak tercinta..
ecehh selalu buli kakak dia ni..kecik-kecik dah pandai buli..

ooo cak...

hoho...comel betol dia tidoq..
 
 
Maksu sayang syafiq taw..
syafiq cepat sembuh ya..maksu dah belikan kasut untuk syafiq..
boleh pakai pi jalan-jalan..

 
cepat sembuh ya sayang..
kalau syafiq sakit nanti maksu balik maksu nak main dengan sapa??
='(

19 comments:

Latifah said...

alololo... comelnye...

Semoga syafiq cepat sembuh ye!

doyah said...

comelnya syafiq.stim tgk!!
smoge dia cpt smbuhh..amin..=)

Unknown said...

leh aku lempang dia x?? sebb dia comel.haha

MOFASAD said...

lalink~


sabar ok..

meh peluk ketat2~

fnd said...

Fotogenik

Nurul Ayu said...

terima kasih semua...=)



farid:: nak pelok ketat2 sape haaa???mengada betol..

hamzah ian said...

harap sembuh ye cik ayu... jgn sedeh2..

zack zukhairi said...

smoga cepat semboh ya? uncle zack blanja coki2 nanti.

Nurul Ayu said...

coki2 ja???kedekut betoi uncle zack nih...

Affan Ruslan said...

Syafakallah.

Hehe. comelnye, senyuman syafiq pun dah bl jadi pengubat duka dan lara.
hehe

Nurul Ayu said...

thanks affan..=)

john bert said...

lempang kan saja farid maupusat.

zam.enol.arep said...

saket ap eh maksu?

Nurul Ayu said...

john:: mmg maw lempang pon itu parid..tp ai yayang dia..=p


zam:: dia masok wad sebab ada jangkitan kat paru2 dgn telinga...

Berd said...

ini kali pertama lu tak melucah dalam entri kan. tahniah.

Nurul Ayu said...

berd:: cisss...aku mana penah melucah...fitnah2!!

Nur said...

comeynye...cepat2 sembuh yer

Anonymous said...

kenapa muka dia macam matured je gua tengok?

Nurul Ayu said...

hidayah:: thanks..

j.Love:: entah la..tapi aku rasa dia comel macam aku...betoltakbetoltak??

boyfriend