28.8.10

Hitam itu bukan Putih tapi ia tetap cantik

Hitam itu bukan putih..nama blog aku tiada kaitan dengan manusia-manusia disekeliling aku..jangan terasa ye kawan-kawan..sape suruh korang nak jadi putih sangat??aiyooo kan dah terasa...aku suka kaler hitam putih la..tak nampak baju aku kaler hitam je banyak(cet padahal nak cover badan aku supaya tak nampak gemok)..bila aku nak letak nama blog hitam putih cam tak best la pulak kan...so jangan makan cili banyak-banyak kan dah rasa pedas...

Hoho..jadah apa aku mengarut ni??

ai sebenarnya nak join kontest...semangat berkobar-kobar taw nak join kontest ni..kontest black and white macam kena bebeno dengan ai punya blog...Ohh tak maw banyak cerita, ni ai copy paste dari tuan punya belog...wahh hensem kamu tahu..ye hensem...tak tipu...lagi hensem dari ajk-ajk kampung batang berjuntai..(dah puji melangit ni sila bagi aku menang okeh wahai tuan punya kontest)


  • Pertandingan ini bermula 26 July berakhir pada 6 September 2010...
  • Hadiah merupakan wang Ringgit... dan akan dihantar melalui akaun bank... jumlah dirahsiakan...
  • Anda hendaklah meng-Upload gmba hitan dan putih sahaja... dan untuk mengelakkan penipuan... gamba itu mesti gamba anda sendiri... kalo d orang lain menyelit2 tu takpe... janji anda mesti berada dalam gamba tu... Susahkan?? hahhaaaa... nak dapat duit memang la susah sikit...
  • Anda hendaklah menjadi salah sorang follower saya...(ok sila follow dia -kisahcreativeart- bukan follow aku ok)
  • Banner atas nie mestilah diletakkan di slidebar blog anda... ala selalu yang kat tepi tu...(haa amik kat side bar blog aku ni pon xpe)
  • Tag at least one person... banyak lagi bagus... dan pastikan orang yang anda tag tu tahu yang dia di tag.. 
 eloo nak senang pi blog dia terus la..susah bebeno nak sexplain.. 
http://kisahcreativeheart.blogspot.com






 Okeh gambar yang dipertaruhkan...jengjengjeng...


Ok masing-masing teruja tengok muka ai..rasa nak lempang pon ada...harap bersabar yeee....


oleh kerana muka ai tak syantik mane, taik hidung pon selebet nak mampos so ai takde la nak letak gambar-gambar gedik ai..ape kau nak mampos kang ade orang buat santau kat ai guna gambar ai macam mana???sape nak tak tanggung nyah sape???ok dah kelaut...

jadi ai dengan bangganya nak letak gambar peribadi ai yang ai rase syantik gila taw nyah...yuhuuu


ni kalau tak menang jugak ai tak taw la nak cakap ape...
sebab apa ai amik gambar muka sekerat je...

  • tak maw nampak sangat kegemukan diri ai..
  • mata ai tak bolat macam mata contestant lain yang join kontest ni (sumpah aku pi blog yang join ni sume letak pic stok mata bolat-bolat..rasa nak korek je bijik mata diorang..huh..<--dasar dengki kat orang)
  • lobang hidung ai kecik je..ai malu nak tunjuk pada dunia..
nak tag-tag orang yang aku lemah ni..aduyaiiii

dalam ramai-ramai blogger yang aku kenal..minah ni je yang rajin join kontest bagai ni...

nah aku tag nama hang besaq-besaq ni..sila join okeh..hehehe


ok siap...harap bersabar la encik creative art membaca entry ni ye...ai memang suka melalut sikit...ermm u dah kawin?????tinggal mana??study ke kerja??hikhikhik..

erkkk...wahai ayu sedarlah ramai yang baca entry ni dan berkata  

WADAFAK gedik nak mampos minah ni!!!!


ok bai...

21 comments:

Unknown said...

aku xnmpk lgsg muka ko... -.-"

Unknown said...

oke..t aku pown join gk r :p

Nurul Ayu said...

nampak la...ala aku taw hang jeles la tu kan..dah la eiffel terima ja kenyataan...hakhak

hamzah ian said...

sumpah gedik.. rase nak tampar

Amir Izzat said...

cets..hahaha... apa da..aku ingat ko lisa tadi..turun bawah sikit..ha,kantoi..nampak lobang hidung..hahaha..

ok ar gambar nie..cantik...(lampu tue)..

selamat berjaya lah ye..kah3

MOFASAD said...

muka macam hantu

MOFASAD said...

GAMBAR NIE PUN CANTIK GAK.. KO TEKAN

SINI

Anonymous said...

satu spital dengar gua carut gambar first tu. gambar second pun gua sambung carut sebab gua nampak tak nampak muke lu. ciss!

Duniakuabstrak said...

baik ko bubuh gambar idung ko je..alang2 nak sekerat

Nurul Ayu said...

hamzah:: haha..aku suka cara hang komen..

pembebel jalanan:: erkk...lubang hidung aku comel ape...org kata mcm lisa surihani..org la kata bukan aku kata...

farid:: nak kena flying kick ke yayang???????

ehhh tak jadi..haha syantik ke ai..wow..hahaha

J.Love:: sabar derr...puasa ni..kena carut slow2 je..hahaha


ayuL:: kang menang terus pulak...tak nak la mcm tu nnt org kata tak adil...=p

nerdy nadea said...

sumpah kalah

Nurul Ayu said...

nadea:: erkk....nak menyumpah lak kat sini????boley menyumpah kat blog sendirik ekk...

Nurul Ayu said...

arghhhh aku nak komen la kenapa korang tak maw komen!!!

Duniakuabstrak said...

no komen

hahaha semua pakat nak kutuk ko je

hahaha

john bert said...

ah..ko tak tag aku...klu tag, aku join dh publish muka mafii..haha

Nurul Ayu said...

ayul:: sampai hati.....=(


john:: ceh penah pulak hang masok kontest weh...aku berani kerat jari klu hang publish muka mafii skrg..hakhakhak

Linglung said...

gua harap lu mng la lisa surihanyot...mmg ada gaya ayue surihani lu ni..

all the best :)

Nurul Ayu said...

haha...linglung gua tak nampak keikhlasan dlm diri lu derr..

E L L A said...

kah3, gua dah xrajen join kontes la der,,,,t ade mse gua join hahak tengs :D

Razman said...

ceh..penah je join cntest..penah mng lagi. siyez gua rasa rugi xjoin ni..ada satu pic tu gua rasa kopem mng..tp blom mse nk publish..haha

Duniakuabstrak said...

man bulan puasa ni tak baik riak dan takabburr

haha

boyfriend