27.8.10

photo shoot...ahh aku malas!

Gila malas betol aku hari ni..sepatutnya aku ada photo shoot dengan course mate (stock artis mesti la busy dengan photo shoot ye dak?) tapi aku dah set mind dah malas nak pegi...ye la kalau nak tangkap gambar mesti nak pakai syantik-syantik,mekap tebal-tebal kasi putih, baju nak kena menyerlah habis gaya datin...ahh malas la aku...sebabnya....:

1) Baju aku semua kaler suram nak mampos..tak menyerlah ok!ada 4 pasang je tak banyak sebab aku pegi kelas pakai t-shirt bodo je..

2) Kalau ada pon, aku malas nak iron..ahh tak memasal nak tgkap gambar je pon nak kena iron baju ngan tudung bagai padahal sebelom ni nak iron baju seminggu sekali pon penyegan...tak kuasa la nyah hai...

3) Bangun pagi dah pukul 10..nak mandi terkodek-kodek dalam bilik air tu lagi dah 10 minit...photo shoot pukul 10 bai!!!

4) boleh pulak dia buat photo shoot kat dewan(DSI)...hoh lagi satu hal nak suruh aku jalan pi sana lepas tu nak suruh aku panjat bukit naik fakulti...ahh sumpah malas..

5) tak de perfume..ohh macam takde kaitan..dah 2 bulan aku tak beli minyak wangi....bila-tah-bodyshop-nak-buat-sale??

6) Course mate aku ramai gila babi..maw seratus lebih, lepas tu lelaki je pakai blazer!!tak adil!!so lagi satu sebab aku takde mood nak pegi..

7) Dah la aku ni tak syantik, baju suram, muka hitam, ramai pulak tu...gambar aku for sure la kecik je...
tak artis la gambar kecik-kecik...ohh rasa cam nak sepak terajang je muka aku kan???

Sori la beb..serius aku takde mood nak tangkap gambar..memang tu semua untuk kenangan kita lepas grad nanti..tapi kenangan kita tu akan tersimpan dalam hati kan???bukan dalam gambar semata-mata...so ingat aku dalam hati bukan dalam gambar..

kalau nak gambar aku sangat pegi je kat pesbuk aku..bersepah album kat situ gambar aku sesaja...syantik-syantik pulak tu..WAKLU!

ehh jap-jap aku rasa takde orang perasan pon aku takde kat photo shoot tu..apasal aku bajet macam orang penting sangat ni...(-_-") lagi satu betol ke orang panggil tu photo shoot????adehh

ok la bai nak pegi lab buat PSM...=(

14 comments:

hamzah ian said...

hahahaha... bile ko nak kawin ayu??

Nurul Ayu said...

jadah ape tanya aku nak kawin bila ni????lambat lagi la...lol

diNa de SoLa said...

huhu..amek gmba klas mmg cmtu,muka kecik..
besar ag jari sndiri...
hahaha..

Nurul Ayu said...

tahu tak pe...haha

SYAKIRA said...

huhu malas jugak nak p. tak larat nak ghabat DSI.

Unknown said...

ayu...akhirnye ko sedar...kehadiran ko xdipedulikan...hahhahaha

hentakbelipat said...

dok nampak jgk 2-3 hari ni besepah org amek2 gamba..aku dlu pun liat nk amek2 gmba ni..kene pakse ngn kos mate barlahh.kenangan katenye..ceh

Anonymous said...

macam2 alasan kau bg..peegi sudey!

Kap said...

mana kau tahu kau tak syantik???

~fais~ said...

hahahahhahaha biase la..2. kte kena aggp dri kte pntg law x?? sape nk anggap kte pnting.. btol x??? sy stuju....gmbr xpntg, yg pntg ati kte yg akn mengingatkan sume kngan bersame mmbr...

Duniakuabstrak said...

hendak seribu daya tak hendak seribu alasan

alasan ko tu tak cukup

ada 993 alsan lagi ko tertinggal

keh3

soffea said...

same la.. i pon malas nak iron2 baju nie. haih~

Nurul Ayu said...

nak buat cam na dah aku malas..hoho...lain kali buat photoshoot petang..insyaallah aku datang...ekekekek

Sandra Azwan said...

so funny....saya terhibur mambaca blog anda!!

http://bysandraazwan.blogspot.com

boyfriend